Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهر به نقل از رویترز نوشت: روز دوشنبه چهارم شهریورماه، بالا رفتن شدید تنش‌های تجاری بین آمریکا و چین، باعث شد نرخ برابری یوآن با دلار در بازارهای داخلی به پایین‌ترین سطح ۱۱ ساله و در بازار خارجی به پایین‌ترین سطح تاریخ برسد. به این ترتیب اعتماد به نفس سرمایه‌گذاران به شدت کاهش یافت و چشم‌انداز اقتصاد جهانی تیره و تار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکویا کاندا، مدیرکل موسسه تحقیقاتی گای‌تیم دات کام، در توکیو، می‌گوید: اقتصاد چین در حال کندتر شدن است. بنابراین یوآن همچنان سقوط خواهد کرد مگر اینکه مقامات چین فکری در این باره بکنند.

در بازار داخلی چین، نرخ برابری دلاری یوآن تا ۷.۱۵۰۰ سقوط کرد، که پایین‌ترین سطح آن از فوریه ۲۰۰۸ تاکنون است. در بازارهای خارج از چین، نرخ برابری دلاری یوآن تا ۷.۱۸۵۰ سقوط کرد که پایین‌ترین سطح آن از زمان آغاز معاملات بین‌المللی یوآن در ۲۰۱۰ تاکنون است.

کد خبر 452871 برچسب‌ها ارز - بازار جهانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ارز بازار جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو رکورد زد

یورو در برابر ین به بالاترین میزان خود در ۱۶ سال اخیر رسید.

به گزارش ایسنا، ارزش یورو در برابر ین ژاپن و دلار آمریکا تقویت شد.

یورو به بالاترین میزان خود در برابر ین ژاپن از ماه آگوست ۲۰۰۸ رسید و در برابر دلار به بالاترین ارزش خود از ۱۲ آوریل دست یافت.

آخرین گزارش‌های منتشرشده از شاخص مدیران خرید احتمالا ارز اتحادیه اروپا را تقویت کرده، زیرا فعالیت تجاری منطقه یورو به بالاترین میزان خود در ۱۱ ماه گذشته رسیده است.

این مورد در حالی رخ داد که شاخص مدیران خرید ترکیبی ایالات‌متحده به پایین‌ترین حد خود در چهار ماه گذشته رسیده است.

در همین حال، سرمایه‌گذاران در ژاپن بر روی جلسه بانک مرکزی این کشور در ۲۶ آوریل، تمرکز کردند.

به نقل از بیزنس، یورو پس از رسیدن کوتاه‌مدت به ۱۶۵.۷۵، به میزان ۰.۴۴ درصد در برابر ین در ساعت چهار و ۴۳ به وقت اروپا افزایش یافت و به ۱۶۵.۶۷ رسید.

یورو یک دقیقه بعد ۰.۴۵ درصد در برابر دلار افزایش یافت و به ۱.۰۷۰۴۴ رسید.

دیگر خبرها

  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • یورو رکورد زد