Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال اقدام به برگزاری کارگاهی در خصوص قوانین و مسئولیت‌های رسانه‌ای فوتبال کرد که عملیاتی شدن مباحث این کارگاه، می‌تواند شرایط مثبتی را ایجاد کند. ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال با توجه به حرکتی که به سمت استانداردسازی فوتبال در همه بخش‌ها داشته، روز گذشته (یکشنبه) اقدام به برگزاری کارگاه رسانه‌ای کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگاهی برای رسانه‌های ورزشی و مرتبط با فوتبال که با مشارکت AFC صورت گرفت و به صورت یک روزه قوانین و مسئولیت‌های رسانه‌ای برای خبرنگاران، مدیران رسانه‌ای تیم‌ها و مدیران رسانه‌ای مسابقات شرح داده شد.

رویکرد مثبت این کارگاه رسانه‌ای، تشریح وظایف هر کدام از افراد مرتبط با امور رسانه‌ای در مسابقات فوتبال بود. از مدیران رسانه‌ای باشگاه‌ها تا مدیران رسانه‌ای بازی‌ها که موظف به اجرای قوانین، اطلاع‌رسانی صحیح، کنترل نشست‌های خبری و مصاحبه بعد از بازی‌ها، فراهم کردن شرایط مناسب برای فعالیت‌های رسانه‌ای و... هستند تا خبرنگاران که رعایت قوانین، حضور در چارچوب مشخص خود و... را در میان وظایف خود خواهند داشت.

کریستوفر راج آرلانته، مدرس مالزیایی کارگاه قوانین و مسئولیت‌های رسانه‌ای در فوتبال بود که پس از توضیحات قوانین در دو بخش مختلف، فضا را در اختیار شرکت کنندگان در کارگاه قرار داد تا پاسخگوی سؤالات مرتبط با امور رسانه‌ای باشد. در پایان هم فدراسیون فوتبال گواهینامه‌ای به شرکت کنندگان در این کارگاه اهدا کرد.

مباحث مطرح شده در کارگاه قوانین و مسئولیت‌های رسانه‌ای، مفید و البته موثر بود که البته شرط تأثیر آن بر فضای رسانه‌های ورزشی و فوتبال کشور، اجرای درست و صحیح آن است. اینکه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، باشگاه‌ها، هیئت‌های فوتبال استانی و رسانه‌ها چگونه این قوانین را رعایت خواهند کرد تا فضای بهتری در فوتبال کشور و رسانه‌های ورزشی ایجاد شود. مطمئناً عملیاتی شدن این مباحث، می‌تواند شرایط مثبتی را در فوتبال کشور ایجاد کند.

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی قوانین رسانه‌ای فوتبالسخنگوی فدراسیون فوتبال: از اظهارات تاج سوء تعبیر شده است
 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایران AFC

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی

دریافت 20 MB کد خبر 6094008

دیگر خبرها

  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان 
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان
  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه‌ورزی دانشجویان
  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • ضرورت به روز رسانی قوانین حوزه رسانه