Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@20:29:08 GMT

یک واحد میوه خشک کنی در شهرستان آوج افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۱۳۴۴

یک واحد میوه خشک کنی در شهرستان آوج افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه در مراسمی با حضور زاهدی استاندار، نصرت الله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج بهره برداری از یک واحد صنایع تبدیلی میوه خشک کنی افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

این واحد تولیدی با یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان هزینه در شهرک صنعتی آوج به مرحله بهره برداری رسیده  و قادر  است روزانه یک تن میوه را فرآوری و خشک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واحد با ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستانها گاهی با سرمایه های کمتری می توان برای جوانان شغل ایجاد و از مهاجرت جلوگیری کرد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در مراسم بهره برداری از این واحد گفت: شهرهایی مانند آوج که از امکانات کمتری برخوردار هستند باید از حمایت های تشویقی برخوردار شوند تا سرمایه گذاران رغبت بیشتری برای کارآفرینی داشته باشند.

زاهدی تصریح کرد: در حوزه صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی در استان کمتر کار شده و باید به این سمت حرکت کنیم تا بهره وری در امور بیشتر شود.

در ادامه نصرت الله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج گفت: شهرستان آوج در میان ۳۱ شهر محروم کشور قرار دارد و این موضوع ضرورت توجه بیشتر مسئولان استانی را دو چندان می کند تا بتوانیم عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

وی بیان کرد: تنها راه خروج آوج از محرومیت جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح های صنعتی، کشاورزی و گردشگری است و در این راستا در مدیریت جدید با جدیت تلاش خواهیم کرد.

فرماندار آوج یادآورشد: توسعه استان قزوین نباید فقط به جنوب و شمال محدود شود و باید شهرستانها نیز با توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات لازم است مورد توجه باشند و در این میان شهر آوج به دلیل موقعیت جغرافیایی در مسیر غرب کشور می تواند در برنامه ریزی ها در اولویت قرار گیرد.

علیرضایی تصریح کرد: کمبود فضاهای ورزشی، تفریحی و فرهنگی در شهرستان آوج زیاد است و انتظار داریم در سفر مسئولان کشوری به قزوین در برنامه بازدیدها به این شهرستان هم توجه شود زیرا حضور مدیران ارشد کشوری فقط در مرکز استان نمی تواند شدت محرومیت استان را نشان دهد.

کد خبر 4702857

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالمحمد زاهدی استاندارقزوین افتتاح طرح عمرانی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی استانداری سمنان کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰ پروژه عمرانی در دو سال نیم گذشته به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری مهر داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه مجازی خود نوشت: در جریان سفرهای استانی دولت مردمی در دو سال و نیم گذشته، سازمان برنامه و بودجه متعهد به تأمین ۲۸۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای بیش از ۴۵۰۰ مصوبه شده است. با تخصیص ۱۸۸ هزار میلیارد تومان بیش از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6100422 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • پایان کار پایانه شرق در تهرانپارس تا پاییز/ پایانه جدید خرداد افتتاح می‌شود
  • پایانه جدید شرق خردادماه افتتاح می‌شود
  • طرح سامانه گرمسیری ایلام مصداقی از توانمندی های جوانان است
  • ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در دو سال نیم گذشته به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۴ بازار میوه در اصفهان تا پایان تابستان ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی