Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در اداره کل دامپزشکی البرز با بیان اینکه موارد مربوط به ذبح شرعی دام وطیور حتی در موارد مربوط به واردات رعایت می‌شود،گفت: ناظران شرعی در تمام کشتارگاه‌های دام و طیور البرز حضور مستمر دارند. ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

حجت الاسلام والمسلمین علی محبی  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج،اظهار داشت:ناظران شرعی در تمام کشتارگاه‌های دام و طیور البرز حضور مستمر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

18 اکیپ دامپزشکی لرستان بر ذبح دام در عید قربان نظارت می‌کنندذبح دام در کشتارگاه صنعتی بجنورد به روایت تصویرافزایش جمعیت کنه، ذبح دام و خطر ابتلا به تب کریمه کنگو

وی افزود:هیچ زمانی کشتارگاه‌های ما بدون ناظر شرعی نبوده است.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در اداره کل دامپزشکی البرز با بیان اینکه  حتی برای یک ساعت در هنگام کشتار دام وطیور نظارت‌ها متوقف نمی‌شود،بیان کرد ذابح‌های کشتارگاه‌ها در البرز آموزش لازم را دیده و در کشتار دام وطیور بر اساس آموزش‌های ذبح شرعی عمل می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین  محبی با بیان اینکه دلیل حضور ناظران شرعی این است  که کوتاهی در کار نشود،عنوان کرد: 7 کشتارگاه دام وطیور در استان البرز فعال هستند که همه‌ آنها ناظر شرعی در آنجا حضور دارد.

وی با بیان اینکه 18 واحد فرآوری گوشتی در استان البرز فعالیت می کنند که نظارت شرعی بر روی این محصولات هم اعمال می شود،تصریحکرد: در مجموع 24 ناظر شرعی در استان البرز فعالیت می‌کنند.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در اداره کل دامپزشکی البرز با بیان اینکه بدون حضور واذن ناظر شرعی حتی اجازه ذبح صادر نمی شود،گفت: در صورتی که ناظر شرعی در محل کشتارگاه حضور نداشته باشد صورتجلسه امضا نمی شود و این دام و یا طیور از نظر طی روال عادی با مشکل مواجه و مورد تایید ناظر شرعی نیست.

انتهای پیام/ ت

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود

ایسنا/البرز رئیس بنیاد ملی نخبگان البرز گفت: در راستای تکریم سرآمدان علمی و فرهنگی استان، مراسم نکوداشت مرحوم آیت‌الله دکتر صادق رزاقی طالقانی از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

محمد نبیونی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مراسم نکوداشت عالم ربانی آیت‌الله دکتر صادق رزاقی طالقانی که از بنیانگذاران حوزه علمیه استان البرز بوده و صاحب تالیفات متعدد و مدرس دوره‌های مهدویت در استان بودند، با حضور مسئولین استانی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن شهید مطهری دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

وی افزود: این ایام مصادف با هفته گرامیداشت مقام معلم بوده و ایشان به عنوان یکی از معلمان دلسوز و علاقه‌مند در دو سطح دانشگاهی و حوزوی فعالیت‌های موثری از خود به جا گذاشته‌ و شاگردهای زیادی تربیت کردند. از این رو هدف این است که ضمن تکریم و معرفی سرآمدان علمی، فرهنگی، دینی و مذهبی، نسل جوان به خصوص افراد مستعد و استعدادهای برتر هم در این مراسم شرکت کنند و به نوعی با الگوهای فرهنگی، علمی و مذهبی آشنا شوند.

نبیونی ادامه داد: از تمام علاقه‌مندان به حوزه‌های علمی و فرهنگی دعوت می‌شود که در این مراسم حضور پیدا کرده و در جریان فعالیت‌ها و خدمات ایشان قرار بگیرند. در این مراسم همچنین آثار، تالیفات و کتاب‌هایی که از ایشان به جای مانده ‌است، معرفی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر با حضور ناظران ویژه انضباطی + اسامی
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • اعلام اسامی ناظران ویژه انضباطی در هفته بیست و ششم لیگ برتر
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود