Web Analytics Made Easy - Statcounter

100 مسئول دفتر مدیرعامل خانم/آقا کارشناسی رشته های مرتبط توانمند در سازماندهی، برنامه ریزی و پیگیری کلیه امور مربوط به دفتر مدیریت مسلط به تهیه و تنظیم مکاتبات اداری و سازمانی مسلط به اتوماسیون اداری مسلط به مدیریت و تنظیم جلسات روزانه، هفتگی و ماهانه مدیرعامل دارای روابط عمومی و پشتکار بالا مسلط به نرم افزارهای office 102 کارشناس ارشد سیستم‌ها و روش‌ها خانم/آقا کارشناسی ارشد مهندسی صنایع، سیستم‌ها مسلط به روش‌های کنترل مدارک، انجام مستندسازی مدارک، روش‌های اجرایی، شرح وظایف و دستورالعمل‌ها و نرم ‌افزارهای Office، SPSS و Minitab مسلط به روش‌های کنترل کیفی و تضمین کیفیت، قوانین ISO، سیستم‌های فرآیندی، انجام مباحث برنامه‌ ریزی استراتژیک و اسناد بالا‌دستی سازمان دارای تجربه در شرکت های نرم افزاری و کسب و کارهای اینترنتی توانمند در بهینه‌سازی فرآیندهای سازمانی مسلط به برنامه‌ریزی و کنترل پروژه از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را حتما با ذکر ردیف شغلی در موضوع  subject به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدرس ایمیل: hr.jahankhodroco@gmail.com

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان در این جشنواره گفت: ۱۲۰ مراقب سلامت در مدارس استان برای بهداشت و نظارت بر مسائل بهداشتی دانش آموزان فعالیت می‌کنند.
مدیرکل دفتر سلامت سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش هم در این آئین گفت: یکی از برنامه‌های دفتر سلامت تشکل‌های دانش آموزی سفیران سلامت است که ۲۵ درصد دانش آموزان کشور در هر مدرسه سفیر سلامت هستند.
گودرزی افزود: این سفیران با توجه به کمبود نیرو در حوزه سلامت آموزش‌های تخصصی را برمبنای سرفصل‌ها از رابطین بهداشت دریافت و آموزش‌های سلامت محور را به ۱۰ نفر از همکلاسی‌های خود انتقال می‌دهند.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های وزارت برای بهداشت و توسعه زیرساخت‌ها جذب نیروی متخصص است که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اریبهشت ماه ۴ هزار مربی بهداشت جذب و در مهرماه آینده کمبود نیرو برطرف می‌شود

دیگر خبرها

  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  •  استخدام سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • کمبود این ویتامین‌ها، دلیل شدت شوره سر!