Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا اخلاق محمدیان روز دوشنبه در جشنواره شهید رجایی استان در سالن امام رضا(رع) شهرک نفت اهواز ، اظهارداشت: این شرکت در سال ۱۳۶۹ با هدف ایجاد بستر لازم به منظور استقرار واحدهای صنعتی کوچک و متوسط و جذب سرمایه گذار در استان تاسیس شده است.

وی از جمله ایجاد این بسترها را تامین زمین موردنیاز و انجام خدمات عمومی شامل آب، برق، گاز و زیرساخت های دیگر مورد استفاده واحدهای صنعتی عنوان کرد و گفت: با ایجاد چنین شرایطی زمینه فعالیت، اشتغال و تولید صنایع در استان بیش از پیش فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیان با اشاره به وجود ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان ، گفت: از بین ۱۰ هزار و ۳۰۸ هکتار زمینی که در اختیار این شرکت است یک هزار و ۹۳۶ هکتار زمین در قالب سه هزار و ۱۳۴ فقره قرارداد واگذار شده است.

این مقام مسئول در شرکت شهرکهای صنعتی استان ادامه داد: تا کنون یک هزار و ۶۰۱ واحد صنعتی در این زمین ها به بهره برداری رسیده است که بر اساس جوازهای تاسیس و پروانه های صادره، منجر به اشتغال  ۲۵هزار ۲۷۹ نفر شده است.

وی سرمایه گذاری انجام شده این واحدهای صنعتی در استان را ۳۳ هزار و ۶۲۸ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: هدف از تشکیل شرکت شهرکهای صنعتی؛ تجمیع صنایع در یک نقطه جغرافیایی و به منظور حفظ محیط زیست، جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی، استفاده از خدمات مشترک، کاهش زمان و هزینه های سرمایه گذاری و نیز ایجاد اشتغال پایدار بوده است.

محمدیان یادآرو شد: در راستای تحقق این اهداف در سال ۱۳۹۷ تعداد ۱۹۱ پروژه عمرانی عملیات اجرایی آنها در شهرکهای صنعتی استان آغاز شد که از این تعداد ۱۲۰ پروژه با اعتباری به مبلغ یک هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

بر اساس این گزارش، شرکت شهرکهای صنعتی استان از جمله پنج دستگاه اجرایی  برتر جشنواره شهید رجایی خوزستان است که بدون گروه بندی موفق به کسب بیشترین امتیاز در حوزه شاخص های اختصاصی و عمومی شده است.

۹۹۳۱/۶۰۰۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام رضا زمین شاخص گاز محیط زیست قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان

با حضور رئیس ثبت اسناد کشور آئین واگذاری ۴۵۶۶ هزار سند شهرک‌ها ونواحی صنعتی و واحدهای تولیدی استان هرمزگان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در جریان سفر حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور به استان هرمزگان ، آیین واگذاری 4566 هزار سند شهرک‌ها و نواحی صنعتی و واحد‌های تولیدی استان هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

 این اسناد حدنگاری در 31 شهرک و نواحی صنعتی و برای 4566 هزار قطعه و با مساحت 4368 هکتار صادر شده‌اند.

 اسناد حدنگاری مشاور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در این آیین به صورت نمادین توسط حسن بابایی رئیس سامان ثبت اسناد واملاک کشور تحویل داده شد.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد