Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله ناصری با اشاره به برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی در حسینیه ایران گفت: اجلاس پیرغلامان حسینی به خوبی می تواند عزاداری اصیل یزدی را به جهانیان معرفی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد « آیت الله ناصری یزدی » در نشست با دست اندرکاران برگزاری اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی یزد گفت: زیبنده یزد به عنوان حسینیه ایران است که خود را در این اجلاس نشان دهد و الحمد الله واقعا مردم پای کار آمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یزد با اشاره به همکاری استاندار یزد به منظور برگزاری اجلاس بیان کرد: استاندار با توجه به این که فرزند شهید است با این کار خود، حق شهید را ادا می کند که امیدواریم نتایج خوبی داشته باشد.

وی افزود: امیدواریم این برنامه ها در جامعه طوری ارائه شود که مردم استقبال کنند و حق حسینیه ایران نیز همین است که خود را اثبات کند.

آیت الله ناصری یزدی بیان کرد: حسینیه ایران و عشق به امام حسین (ع) اینجا تثبیت شده و می شود.

وی بیان کرد: باید در ارتباط با آذین بندی شهر و اطلاع رسانی در زمینه این اجلاس خوب عمل کنیم و برای مردم نیز این اطلاع رسانی را داشته باشیم.

امام جمعه یزد گفت: در زمینه انسجام اختتامیه نیز باید برنامه ریزی شود که به صورت یکپارچه با حضور هیات های مذهبی استان مداحی شود و برنامه مناسبی با حضور مردم اجرا شود.

آیت الله ناصری ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی مناسب نمونه ای در کشور شویم .

وی گفت: فرهنگ عزاداری یزد، خوب است اما باید این را منتقل کنیم تا در عزاداری ها این الگو توصیه شده و شعرهای محتوا دار و اصیل انقلابی مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه یزد بیان کرد: امام خیلی از فضای امام حسینی برای انقلاب استفاده کردند و فضای عالی انقلابی ایجاد کردند و همین امر باعث شد که مردم وارد صحنه شوند .

آیت الله ناصری ادامه داد: روحیه انقلابی از عزاداری اباعبدالله شروع شده و همین نیز باید ادامه پیدا کند.

وی گفت: ادامه عزاداری ها باعث شده که آرمان های امام حسین (ع) زنده بماند و در جهان نیز این امر ترویج پیدا کند و امیدواریم گسترش پیدا کند تا ظهور حضرت مهدی (عج) آماده شود.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد:صبر، شجاعت، ایستادگی امام حسین (ع) برای اسلام باید برای جامعه تبیین شود.

آیت الله ناصری تصریح کرد: عزاداری امام حسین (ع) در ایران، درس و پیام ایثار و توجه به خدا است که نترسیدن از ابرقدرت ها و یاری دین خدا و فراموش نکردن و توجه به دین خدا از جمله ویژگی های این عزاداری ها است.

وی گفت: هیچ چیزی غیر از خدا و امام حسین (ع) انسان ها را این طور پای کار نمی آورد.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد اردبیل روز جهانی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان روزنامه شیراز جشنواره فیلم کودک و نوجوان شبستان یزد شبستان یزد پیرغلامان حسینی امام جمعه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود.

طبق خبری که جماران منتشر کرده، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت.

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899778

دیگر خبرها

  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • پیام برادران انصاری در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • بهره فرهنگی اجلاس پیرغلامان باید در استان کرمان ماندگار شود