Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:52:44 GMT

۸۸ طرح در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۴۵۷۲

۸۸ طرح در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید

 همزمان با سومین روز هفته دولت ۱۸ طرح عمرانی با اعتبار چهار میلیارد و ۳۷۱ میلیون تومان در شهرستان خوسف به بهره‌برداری رسید که چهار هزار و ۸۲۶ خانوار از مزایایی این پروژه‌ها بهره‌مند شدند.

تامین برق شهرک سیوجان به نمایندگی از هفت پروژه بخش مرکزی خوسف، طرح آبیاری کم فشار چاه صحرا به نمایندگی از ۶ طرح، مدرسه یک کلاسه روستای علی آباد به نمایندگی از دو مدرسه یک کلاسه در روستاهای آرک و بیشه و بند خاکی روستای شهنه از جمله این طرح‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۳۷ طرح عمرانی و تولیدی با اعتبار سه میلیارد و ۷۹ میلیون تومان در شهرستان سرایان افتتاح شد که بیش از ۲۰ هزار نفر از مزایای آن برخوردار شدند.

شبکه متوسط تامین روشنایی خیابان رسالت سرایان، طرح پرورش زنبور عسل و طرح پرواربندی بره ۲۰۰ راسی به نمایندگی از ۳۵ پروژه بخش کشاورزی شهرستان را از جمله طرح‌های افتتاحی سومین روز هفته در این شهرستان بود.

بهره‌ برداری از ۳۱ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۲۵۲ میلیون تومان روز دوشنبه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌جنوبی در شهرستان سربیشه آغاز شد که بیش از ۴۰ هزار نفر از مزایای این طرح‌ها در بخش‌های مرکزی، درح و مود برخوردار شدند.

آبرسانی به روستاهای خوشاب و مشوکی، گازرسانی به ۲۶ روستا، روکش آسفالت محور درح - لانو، خانه برک شهر مود و عملیات روشنایی کمربندی شهر مود از مهمترین طرح‌های افتتاحی این شهرستان در سومین روز هفته دولت است.

طرح توسعه کارخانه لوله و اتصالاتupvc و مرکز خدمات جامع سلامت روستای چهکند در بیرجند، افتتاح آزمایشگاه واحد فراوری معدن سرب و چمن مصنوعی در بشرویه، ۲ طرح پرورش و اصلاح نژاد بز سانن در بخش دستگردان طبس، ترمینال ضبط پسته و سه استخر ذخیره آب در فردوس، اقامتگاه بوم گردی کویر همت آباد در زیرکوه از دیگر طرح‌هایی بود که امروز در استان به بهره‌برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی کمپ کویر نوردی همت آباد زیرکوه، بازارچه صنایع دستی مود، سالن ورزشی و پیست اسکیت در بشرویه با اعتبار سه میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان امروز آغاز شد.

در مجموع با بهره‌برداری از این طرح‌ها بیش از ۱۱ هزار خانوار از مزایای آن بهره‌مند شدند و برای بیش از ۱۰۰ نفر نیز شغل ایجاد شد.

یک هزار و ۱۹ طرح عمرانی و زیربنایی در استان خراسان جنوبی با اعتبار هشت هزار و ۵۶۵ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۹۸۰ طرح با اعتبار چهار هزار و ۹۸۵ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

همچنین عملیات اجرایی ۳۹ طرح با پیش بینی اعتبار سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در این استان مرزی آغاز می‌شود.

دوم تا هشتم شهریور هفته دولت نام‌گذاری شده است.

۷۵۵۷* ۶۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح خراسان جنوبی کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست

به گزارش قدس خراسان، حسن عبدالله‌زاده با بیان اینکه در راستای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی، اتمام طرح‌های بهداشتی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این طرح‌های بهره‌برداری شده شامل هفت خانه بهداشت، یک پایگاه سلامت، سه مرکز خدمات جامع سلامت و یک ستاد شبکه در شهرستان خواف است.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۷۳ طرح بهداشتی دیگر نیز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار، ۴۳ پروژه دیگر در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه‌های بهداشتی با همکاری این دانشگاه و فرمانداری ساخته خواهد شد تا عموم مردم دسترسی خوبی به خدمات حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی