Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@05:37:14 GMT

غبار روبی مزار شهدا به مناسبت هفته دولت

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۵۱۱۷

غبار روبی مزار شهدا به مناسبت هفته دولت

 

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از اسلام آباد : به مناسبت فرارسيدن ايام سالگرد شهادت شهيدان رجایی و باهنر و هفته دولت، جمعی از مدیران دولتی به همراه فرماندار شهرستان با حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آباد غرب ديدار كردند. حجت الاسلام مهری امام جمعه  ضمن تبریک هفته دولت از تلاش همه مسئولین دلسوز نظام در خدمت به مردم تقدیر کرده و بر لزوم خدمت رسانی بی وقفه مسئولین به مردم تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: ما همه وظیفه داریم که از فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری تبعیت کرده و در راستای جلب رضایت مردم با اتحاد و یکپارچگی حرکت نماییم چرا که خدمت به مردم و جلب رضایت آنها بسیار مهم بوده و از اهداف اصلی تشکیل نظام جمهوری اسلامی می باشد

در ادامه مهندس حیدری فرماندار شهرستان نیز در این دیدار، ضمن تبریک هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گزارشی از عملکرد دولت در شهرستان اسلام آباد غرب و در خصوص پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت ارائه کرد.

به مناسبت هفته دولت و تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی ( ره) شهداء وانقلاب اسلامی مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا با حضور امام جمعه ، فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان انجام شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند