Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

«باراک راوید» خبرنگار شبکه 13 رژیم صهیونیستی در تارنمای «آکسیوس» به نقل از 3 وزیر و دو مقام ارشد صهیونیست نوشت که اسراییل عمیقا نگران مذاکرات احتمالی میان ایران و آمریکا است که امروز توسط دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور در کنفرانس مشترک خبری با امانوئل مکرون همتای فرانسوی او مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری فرانسه دوشنبه شب در کنفرانس مشترک خبری با ترامپ با بیان اینکه رئیس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده آماده ملاقات با هر رهبر سیاسی برای تامین منافع مردم ایران است، گفت: آماده برگزاری ملاقات بین ترامپ و روحانی هستم. وی افزود: امیدوارم که براساس گفت‌وگوهایمان دیدار میان رئیس جمهوری روحانی و رئیس جمهوری ترامپ در چند هفته آینده محقق شود.

راوید افزود که مقام‌های صهیونیست به وی گفته‌اند که احتمال ازسرگیری مذاکرات میان آمریکا و ایران اخیرا در کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی بارها مورد بحث قرار گرفته است. تل آویو نگران است که دیدار میان روحانی و ترامپ به زودی انجام شود.

یک وزیر کابینه رژیم صهیونیستی به راوید گفت: ما هیچ علاقه‌ای به گفت‌وگو میان آمریکا و ایران نداریم، اما توان ما برای تاثیرگذاری روی ترامپ یا مقابله با او بسیار محدود است.

یک مقام ارشد صهیونیستی نیز در این باره گفت: ما خیلی خوش‌شانس بوده‌ایم که ایرانی‌ها تاکنون همه پیشنهادهای ترامپ برای مذاکره را رد کرده‌اند.

به نوشته خبرنگار شبکه 13 رژیم صهیونیستی، یکی از موقعیت‌های احتمالی برای تحقق دیدار میان سران ایران و آمریکا، مجمع عمومی سازمان ملل است که این ماه در نیویورک برگزار می‌شود. انتظار می‌رود که روحانی، ترامپ و مکرون هر سه در این رویداد حضور داشته باشند.

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل برگزاری انتخابات در فلسطین اشغالی احتمالا در مجمع عمومی سازمان ملل شرکت نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسرائیل مذاکره ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه تجارت با اسرائیل را تعلیق کرد

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، یک رسانه آمریکایی عصر امروز (پنج‌شنبه) از تعلیق مبادلات تجاری میان ترکیه و رژیم صهیونیستی در نتیجه تداوم جنایات تل‌آویو در غزه خبر داد.

بیشتر بخوانید: واکنش بایدن به خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی

بلومبرگ در این باره گزارش داد: ترکیه تجارت با اسرائیل را به حال تعلیق درآورده است.

در همین راستا، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: اردوغان با بستن بنادر به روی واردات و صادرات اسرائیل، توافقات را زیر پا می‌گذارد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی افزود: مذاکره فوری برای یافتن جایگزینی برای تجارت با ترکیه را با همه طرف‌ها در کابینه انجام دادم.

همزمان با اغاز تجاوزات به نوار غزه اختلافات میان ترکیه و رژیم صهیونیستی که پیشتر روابط خود را عادی‌سازی کرده بودند، بالا گرفت و جنگ لفظی میان مقامات ۲ طرف شکل گرفت.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شده و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورده است.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به‌ویژه شمال غزه در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229295 برچسب‌ها ترکیه

دیگر خبرها

  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • سرطان اسرائیل در روز‌های پایانی
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد
  • کاخ سفید: نگران حمله احتمالی اسرائیل به رفح هستیم
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • ترکیه تجارت با اسرائیل را تعلیق کرد