Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال تلویزیونی مختارنامه گفت: هنوز هیچ صحبت و یا پیشنهادی از سوی سازندگان ملک سلیمان دو با من نشده و از ساخت این اثر بی اطلاعم، به احتمال فراوان در این سریال حضور نخواهم داشت. تاریخ انتشار: 07:00 - 05 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۴۶۸۵

امین زندگانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر برای حضورم در سریال تلویزیونی «پسران عزیز» صحبت‌های اولیه انجام شده و قرار است به زودی جلوی دوربین بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین راستا ادامه داد: در این سریال با حمیدرضا پگاه، سپیده خداوردی، زهره صفوی، امیر علی پاکدامن و مهدی میامی همبازی هستم، این سریال به کارگردانی مسعود رشیدی برای پخش از تلویزیون آماده خواهد شد. این سریال داستان بچه‌هایی است که در بیمارستان جابجا می‌شوند. 

بازیگر سریال تلویزیونی «مختارنامه» با اشاره به حضور دوباره خود در تئاتر تاکید کرد: در حال حاضر مشغول تمرینات نمایشی با نام خاتون به کارگردانی «حسین عالمبخش» هستم که از اواخر شهریور ماه در پردیس تئاتر تهران روی صحنه خواهد رفت.

وی درباره کارگردانی یک اثر نمایشی اذعان کرد: به زودی تمرینات نمایش «آسمان به نام تو می‌بارد» را آغاز خواهم کرد، این نمایش برای اجرا در تاریخ آبان ماه امسال در پردیس تئاتر شهرزاد آماده خواهد شد.

بازیگر سریال «معصومیت از دست رفته» پیرامون کم کاری خود در عرصه سینما افزود: اینکه چرا من در سینما کم کار هستم را باید از مسئولین سینما، کارگردانان و تهیه کنندگان پرسید، دلیل غیبت من در سینما را باید از کسانی پرسید که دوست ندارند من کار کنم. 

وی در همین راستا ادامه داد: من از همینجا اعلام می کنم که به شدت آماده حضور در سینما هستم و دوست دارم فعالیت کاری‌ام را ادامه دهم.

زندگانی درباره احتمال همکاری خود در «ملک سلیمان ۲» خاطرنشان کرد: هنوز هیچ صحبت و یا پیشنهادی از سوی سازندگان «ملک سلیمان ۲» با من نشده و از ساخت این اثر بی اطلاعم، به احتمال فراوان در این سریال حضور نخواهم داشت. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امین زندگانی ملک سلیمان اخبار سینما اخبار تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست پرسش و پاسخ با عوامل سریال تلویزیونی «نون خ ۵» با حضور مسعود کریمی خضرا مدیرگروه طنز سیما فیلم، مهدی فرجی، تهیه‌کننده و صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاءالله وروایی بازیگران سریال ظهر امروز (سه شنبه ۱۱ اردیبهشت» در سالن  مشاهیر اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما برگزار شد. این جلسه پس از حضور یک ساعته این افراد در واحد پاسخگویی به مخاطبان سازمان (سامانه ۱۶۲)  رقم خورد. 

در ابتدای این نشست، حسین قرایی مدیرروابط عموی سازمان صداوسیما عنوان کرد تهیه کننده و بازیگران این سریال در طول یک ساعت حضور در سامانه ۱۶، پاسخگوی ۲۲۷ تماس مخاطبان سریال شده‌اند.

در ادامه، مهدی فرجی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیون «نون خ» با اشاره به این که فصل پنجم این مجموعه نسبت به فصل‌های قبلی با افزایش مخاطب روبه رو بوده است افزود: یکی از دلایل این افزایش و گستره وسیع مخاطبان این بود که ما در فصل پنجم سراغ یکی دیگر از قومیت‌های کشورمان یعنی قوم بلوچ در استان سیستان و بلوچستان رفتیم.

وی افزود: در حوزه تولید برنامه و سریال‌سازی، پرداخت به مذهب و قومیت‌ها، ۲ خط قرمز سازمان صداوسیما است.خوشبختانه با جلساتی که با مدیران سازمان صداوسیما داشتیم والبته با درکی که نویسنده و کارگردان و عوامل سریال «نون خ» از این موارد داشتند، این مجموعه توانست به این دو خط قرمز نزدیک شود آن هم بدون این که به دنبال شکستن آنها باشد.

فرجی درباره  احتمال ساخت فصل ششم تاکید کرد: صحبت کردن درباره  فصل  ششم  زود است. آقای آقاخانی  قبلاً پستی گذاشت و گفت این فصل پایانی بر مجموعه «نون.خ» است اما باید ببینیم در ادامه چه شرایطی پیش خواهد آمد.

فرجی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا، توضیحاتی را درباره ادعای شکایت حسین صفامنش خواننده کردزبان از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی اجازه از یکی از آهنگ‌هایش نیز پاسخ داد.

این خبر در حال تکمیل است....

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد/ سینما و تئاتر هنر فردی نیست
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • سریال نون خ ترادژی زندگی هنرمند سیستانی شد
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج