Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب دشت آزادگان دستور ساماندهی بازار مرکزی را در راستای حفظ حقوق عامه صادر کرد. تاریخ انتشار: 07:30 - 05 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۴۷۱۹ حجت الاسلام پیوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: در راستای حفظ حقوق عامه طی فرصتی سه ماهه به شهرداری سوسنگرد دستور ساماندهی بازار مرکزی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان دشت آزادگان همچنین بر لزوم شفافیت اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری و قرارداد‌های منعقده و اطلاع رسانی عمومی در خصوص طرح‌های مذکور تاکید کرد.

وی با بیان اینکه شفافیت مهمترین عامل در جلب اعتماد عمومی است دستور انتشار تمامی قرارداد‌های عمرانی شهرداری را صادر نمود و از کارشناسان و صاحب نظران خواست نظرات کارشناسی خود را در خصوص موضوعات با شماره ۰۹۰۱۶۵۰۱۱۱۹ بصورت پیامک با دادستانی در میان بگذارند.

ورود مدعی العموم به راه اندازی مجدد تنها کشتارگاه دام شهرستان دشت آزادگان
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری سوسنگرد دستفروشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر شنبه در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران افزود: همه شهرهای استان در مسیر آلایندگی نفت جنوب هستند و شامل دریافت عوارض آلایندگی شدند.

وی بیان داشت: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و مسئولان شهرداری‌ها باید در حوزه عمرانی و مبلمان شهری این اعتبارات را هزینه کنند.

روستا تصریح کرد: دغدغه ما مصرف بهینه این تخصیص‌ها و جهت دهی به سمت طرح‌های عمرانی است و انتظار می‌رود شهرداری‌های سه شهر بزرگ استان، فهرستی از طرح‌های عمرانی برای بهبود فضای شهری ارائه دهند.

وی افزود: از محل آلایندگی، اعتبارات برای طرح‌های عمرانی در راستای بهبود فضای شهری اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 6096278

دیگر خبرها

  • صدایی که دستور جنایت صادر کرد! | مادرم گفت تو دیوانه ای و شنیدن این جمله موجب شد تا من ...
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • گروهک تروریستی سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد