Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:13:36 GMT

۱۳۰۰۰ تن سیمان رایگان بین سیل زدگان گلستان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۶۳۸۲

۱۳۰۰۰ تن سیمان رایگان بین سیل زدگان گلستان توزیع شد

محمدتقی زمانی نژاد در خصوص آخرین آمار عملکرد ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: ۲۱ هزار و ۱۰۲ واحد مسکونی در سیل و رانش اخیر گلستان دچار خسارت شد که از این تعداد هفت هزار و ۳۰۰ واحد آن نیازمند احداث مجدد هستند.

وی آمار واحدهای تعمیری را ۱۳ هزار و ۸۰۲ واحد اعلام کرد و افزود: تعداد واحدهای آسیب دیده شهری، هفت هزار و ۳۲۲ واحد (هزار و ۴۴۶ واحد احداثی و پنج هزار و ۸۷۶ واحد تعمیری) و تعداد واحدهای آسیب دیده روستایی هفت هزار و ۳۲۲ واحد (پنج هزار و ۸۵۴ واحد احداثی و هفت هزار و ۹۲۶ واحد تعمیری) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی نژاد بیان کرد: تاکنون مالکان ۲۱ هزار و ۴۸۴ واحد به بانک های عامل معرفی شده که از این تعداد ۱۶ هزار و ۸۵۵ نفر موفق به عقد قرارداد شده اند.

وی همچنین از پرداخت ۶۷ میلیارد و ۶۴۷ میلیون تومان کمک بلاعوض به ۱۳ هزار و ۸۱۴ مالک واحد خسارت دیده خبرداد.

زمانی نژاد تصریح کرد: تعمیرات ۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد با اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان به پایان رسیده و در مرحله بعد اعتبار تعمیر سه هزار واحد دیگر به گلستان اختصاص یافت.

وی عنوان کرد که تاکنون ۲۸۰ واحد مسکونی به مرحله دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی رسیده و هزار و ۴۸۷ واحد هم در مرحله اجرای اسکلت است.

زمانی نژاد گفت: همچنین تاکنون ۱۳ هزار تن سیمان رایگان اهدایی رهبر معظم انقلاب بین سیل زدگان گلستان توزیع شده است.

کد خبر 4703232

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان بنیاد مسکن گلستان سیل هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان عید غدیر خم یاسوج خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی استانداری سمنان کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی عصر یکشنبه در جریان سفر به شهرستان فسا با بیان اینکه با ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس و تعامل با دیگر دستگاه‌ها مشکل این واحد تولیدی حل شده است گفت: واحد کشتارگاه صنعتی جهان‌زرین فسا چهار سال تعطیل بود و این مساله باعث بیکاری عده زیادی شده بود.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی با هدف تحقق شعار سال و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید و در راستای حمایت حقوقی و قضائی از واحدهای تولیدی و صنعتی پیگیری رفع تعطیلی این واحد صنعتی را در دستور کار قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: فعالیت ستاد اقتصاد مقاومت دادگستری استان فارس در پیگیری مشکلات ۸۰ واحد دارای مشکل ادامه دارد و با مدیریت و نظارت مستقیم معاون قضائی دادگستری استان فارس در هر هفته با تشکیل دو جلسه در اتاق بازرگانی استان فارس و شهرک صنعتی شیراز مشکلات واحدهای صنعتی پیگیری و گره‌ها و موانع موجود در مسیر فعالیت اقتصادی آنان شناسایی و با کمک مسئولان رفع می‌شود.

وی گفت: بررسی کمبود مواد اولیه، عدم وصول مطالبات، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و مشکلات بانکی و دریافت تسهیلات بانکی و همچنین هماهنگی با ادارات آب و برق و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله مواردی است که در بازدیدهای میدانی و هدفمند از واحدهای صنعتی و تولیدی در سراسر استان فارس توسط ستاد اقتصاد مقاومت دادگستری استان فارس پیگیری می‌شود.

موسوی در پایان گفت: حل و فصل مشکلات واحد تولیدی کشتارگاه صنعتی طیور «جهان زرین» فسا سبب می‌شود که علاوه بر اشتغال ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم، زمینه فعالیت اقتصادی ۳۰۰ نفر دیگر به صورت غیر مستقیم فراهم شود.

کد خبر 6097673

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی