Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@16:45:13 GMT

اجلاس پیرغلامان حسینی چگونه شکل گرفت؟

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۶۵۹۲

اجلاس پیرغلامان حسینی چگونه شکل گرفت؟

دبیر اجرایی هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی گفت: راه‌اندازی این اجلاس در ۱۷ سال پیش به بهانه ساده تجلیل از مداحان همکار با صدا و سیما بود ولی الان به حالتی شده که در اردبیل نزدیک به ۴۵ هزار نفر در آیین اختتامیه این اجلاس حضور داشتند. ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، مهدی دهقان نیری در دیدار دست‌اندرکاران هفدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: راه‌اندازی این اجلاس در 17 سال پیش به بهانه ساده تجلیل از مداحان همکار با صدا و سیما بود ولی الان به حالتی شده که در اردبیل نزدیک به 45 هزار نفر در آیین اختتامیه این اجلاس حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی خاطرنشان کرد: در زنجان به حدی اختتامیه شلوع شده بود که منجر به راه‌بندان شد و ما مجبور شدیم که آقای ضرغامی را برای اختتامیه از فرودگاه به وسیله موتورسیکلت به آیین اختتامیه برسانیم.

وی با بیان اینکه حفظ بودن اشعار، سابقه طولانی در عرصه مداحی و موارد مختلف دیگر از جمله مواردی است که در انتخاب پیرغلامانی که در این اجلاس تجلیل می شوند در نظر گرفته شده است، گفت: در بین تجلیل شدگان این اجلاسیه، دو نفر از مسیحیان یمن که کتاب‌هایی در این زمینه دارند تجلیل به عمل می‌آید.

هزینه‌های اجلاس پیرغلامان یزد به صورت کامل توسط خیران تامین می‌شودیزد| اجلاس پیرغلامان از شبکه‌های ملی و بین‌المللی پخش می‌شودمردم و هیئت‌های مذهبی یزد حضور پرشوری در اجلاس پیرغلامان داشته باشند

دبیر اجرایی هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی تصریح کرد: این اجلاس اهمیت بسیار بالایی در کشور و جهان دارد و نگاه‌های بسیاری به نحوه برگزاری آن دوخته شده است.

دهقان نیری ادامه داد: تلاش شده که مجلس افتتاحیه به صورت باشکوهی باشد و اختتامیه هم با حضور گسترده مردم و به صورت باشکوه برگزار شود تا نمود بسیار گسترده‌ای داشته شود.

وی افزود: هر ساله برای این اجلاس شعارهایی مشخص می‌شود و امسال هم در بحث داخلی و بین‌المللی و با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، موضوع «فرهنگ اسلامی الگوی تمدن اسلامی و اراده انقلابی» در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه

دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه در حاشیه دوازدهمین اجلاس بین‌المللی نمایندگان مقامات عالی کشورها در امور امنیتی یادداشت تفاهم امنیتی امضا کردند.

به گزارش ایسنا، علی اکبر احمدیان در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتو گو کرد.

در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.

شایان ذکر است دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدارهای جداگانه با مقامات و همتان خود در کشورهای عراق، چین و برزیل دیدار کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • اجلاس بین المللی ایران و قاره آفریقا
  • تصاویر دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • (تصاویر) دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا
  • حضور ۲۰ کشور آفریقایی در اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای یادداشت تفاهم بین دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه
  • اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه + جزئیات