Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@00:34:48 GMT

عشایر شیروان صاحب خانه بهداشت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۶۸۳۸

عشایر شیروان صاحب خانه بهداشت می‌شوند

علی ابراهیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس شیوه‌نامه بهداشتی، با توجه به پراکندگی و گستردگی مناطق عشایری شیروان، راه‌اندازی خانه بهداشت در ۲ منطقه اصلی استقرار عشایر در زمان حضور آنها، ضروری است.

وی گفت: ایجاد این مراکز در استقرارگاه‌های طوایف پاچوانلو، قهرمانلو، هشت مرخ و ییلاق اصلی گلیل با ۲۷۰ خانوار مشتمل بر هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی با بیان اینکه تاکنون عشایر این شهرستان از خانه بهداشت محروم بوده‌اند، افزود: هم اکنون عشایر شهرستان در مواقع ضروری به نزدیکترین مرکز بهداشت در روستای کوسه بخش سرحد مراجعه می کنند که با اجرای این طرح، عشایر هنگام استقرار در مراتع ییلاقی از خدمات بهداشتی بهره مند می شوند.

رییس اداره امور عشایر شیروان گفت: در این مراکز بهورز عشایر استقرار می‌یابد که پیشنهاد شده در میان‌بندها نیز به کارگیری تیم های تخصصی پزشکی سلامت شامل دندانپزشک، پزشک عمومی، ماما، بهورز و کاردان های پزشکی در نظر گرفته شود.

شهرستان شیروان ۲ هزار و ۸۰۰ خانوار عشایری با جمعیتی حدود ۱۵ هزار نفر دارد که در قالب ۹ طایفه ۳۵۰ هزار راس دام سبک در اختیار دارند.

۷۱۸۶/۵۱۳۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر پزشک عشایر بهداشت شیروان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط