Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هادی حق‌شناس روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح یک واحد مسکونی سیل‌زده در روستای ایمر توره‌ملا از توابع بخش مرکزی شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گفت: در جریان سیل روزهای آغازین امسال در مجموع هفت هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی تخریب شد که کار بازسازی آنها شروع شده‌ است.

وی افزود: هم اینک ۵۵ پیمانکار از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان هر پیمانکار ۲۰ واحد در مجموع هزار و ۱۰۰ واحد و سپاه سه استان گیلان، خراسان رضوی و گلستان هم در مجموع ۴۰۰ واحد مسکونی سیل‌زده را در حال ساخت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان ادامه داد: بقیه واحدهای آسیب دیده با کمک های بلاعوض دولت در حال ساخت‌ است که امیدواریم تا پایان امسال کار ساخت واحدهای تخریبی پایان یابد.   

حق شناس با بیان اینکه مردم می‌توانند در صورت تمایل از ظرفیت پیمانکاران برای ساخت واحدهای مسکونی خود استفاده کنند، از آسفالت معابر ۱۱۰ روستای دارای کد شناسایی معتبر در گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم استاندار گلستان یک سری لوازم خانگی شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، پتو و ظروف تفلون به صاحب این واحد مسکونی اهدا کرد و همچنین دستور تعمیر واحد مسکونی یک خانواده شهید در این روستا را هم داد و از سوی بنیاد مسکن نیز هدیه نقدی به این خانواده اهدا شد.

در این مراسم مدیرکل بنیاد مسکن گلستان نیز گزارشی از طرح‌های افتتاحی این نهاد در هفته دولت ارائه داد.

هادی حق شناس استاندار گلستان به همراه شماری از مدیران استانی از جمله مدیرکل بنیاد مسکن استان به منظور افتتاح متمرکز پروژه های هفته دولت به شهرستان گنبدکاووس سفر کرده‌ است.

۳۰۳۹/۱۸۶۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر خانواده خراسان رضوی سیل گاز هادی حق شناس قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛فرماندار شهرستان اردل گفت: همچنین کلنگ عملیات اجرایی طرح هادی روستای آلیکوه به زمین زده و یک واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از همه متقاضیان ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح شد.
شکوهی افزود: برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تأیید نهایی دارند.
وی گفت: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج مکان مسکونی در حال اجرا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل