Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان با بیان اینکه ۴۶۰ میلیارد تومان در استان کرمان از امکان تهاتر استفاده کردیم که در سطح کشور کم‌نظیر است گفت: در سال گذشته فضای کسب و کار استان بهبود یافته و از رتبه ۱۶ کشوری به رتبه دوازدهم رسیدیم. ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدائی صبح امروز در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار داشت: استان کرمان در سال گذشته موفقیت‌های خوبی داشته ‌و جا دارد از تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان قدردانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متاسفانه آنچه که عادت شده ‌گفتن مشکلات و نارضایتی‌هاست و از آنچه که در آن موفق شدیم کمتر گفته می‌شود، گفت: مطالبه‌گری مردم را قبول داریم اما در کنار آن باید بهره‌مند شدن از خدمات را نیز گفت.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه قبول داریم که عده‌ای از جوانان ما بیکارند اما از طرفی عده‌ای نیز دارای شغل می‌شوند اما چیزی گفته نمی‌شود افزود: اشتغال در راس برنامه‌های دولت در استان و کشور است.

فدائی با اشاره به اینکه سال گذشته تسهیلات خوبی برای اشتغال در استان پرداخت شد عنوان کرد: 156 میلیارد تومان با نرخ 4 درصد برای ایجاد اشتغال خرد و روستایی پرداخت شد و برای 11 هزار نفر شغل ایجاد شده است.

افزایش 48 درصدی سهم وصولی مالیات در استان کرمان فضای کسب و کار را نابود می‌کندرئیس اتاق کرمان: اقدام جدی برای بهبود فضای کسب و کار در کشور نمی‌شودایران رتبه 128 ‌جهانی را در حوزه فضای کسب و کار به دست آ‌ورد

وی با بیان اینکه مددجویان زیرپوشش کمیته امداد برای دریافت تسهیلات بانکی با نبود ضامن روبه‌رو هستند که قول دادیم این مشکل را برطرف کنیم گفت: یکی از دلایل عمده حاشیه‌نشینی از دست دادن شغل در روستاهاست.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه باید با ایجاد شغل در روستاها از مهاجرت روستاییان جلوگیری کرد، افزود: در سال گذشته افزایش تولید واحدهای فعال را داشتیم و 50 میلیارد تومان برای 60 طرح تخصیص تسهیلات داشتیم.

وی با بیان اینکه مجوز 159 میلیون دلار مجوز سرمایه‌گذاری خارجی در استان کرمان گرفته شده است، یادآور شد: در هفته دولت سال قبل 300 پروژه عمرانی افتتاح کردیم و امسال به 480 پروژه رسیدیم و 180 پروژه افزایش پیدا کرده است.

فدائی با اشاره به اینکه در گازرسانی روستاها از سال 92 تاکنون 725 روستا گازرسانی شده که 346 روستا فقط در سال 97 گازرسانی شدند بیان کرد: روند جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی باید افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه فاضلاب سه شهر سیرجان، زرند و کرمان با سرمایه‌گذاری 2 هزار و 500 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی انجام می‌شود، گفت: در سال گذشته 460 میلیارد تومان از امکان تهاتر استفاده کردیم که در سطح کشور کم‌نظیر است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه سال گذشته 800 میلیارد تومان تخصیص اعتبار استان بوده است، عنوان کرد: در سال گذشته فضای کسب و کار استان بهبود یافته و از رتبه 16 کشوری به رتبه دوازدهم رسیدیم.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد

علی زندی فر در گفت وگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: از مجموع بیش از یک و نیم میلیارد تردد ثبت شده توسط سامانه‌های ترددشمار در کل کشور، استان البرز در سال ۱۴۰۲ با ثبت ۲۱۴ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۸۵۷ تردد بین استانی رتبه دوم تردد در کل کشور را ثبت کرد.

وی مطرح کرد: بر اساس آخرین آمار ثبت شده از سامانه‌های ترددشمار در استان البرز در سال گذشته ۱۰۷ میلیون و ۷۷ هزار و ۹ وسیله نقلیه وارد استان البرز و ۱۰۷ میلیون و ۸۷۰ هزار و ۸۴۸ وسیله نقلیه از استان خارج شده‌اند که این آمار پس از استان تهران رتبه دوم را به البرز اختصاص داده است.

زندی فر افزود: بر همین اساس استان البرز با دارا بودن نیم درصد از کل راه‌های کشور در سال گذشته ۱۳/۵ درصد از ترددهای بین استانی کشور را به نام خود ثبت کرده است. استان‌های مرکزی، قم و قزوین پس از تهران و البرز رتبه‌های سوم تا پنجم تردد بین استانی را به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر 6097960

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • البرز رتبه دوم کشوری در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی را کسب کرد