Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال گفت: تاکنون ۵۲میلیون و ۸۰۰هزار نفر برای دریافت کارت ملی هوشمندشان ثبت‌ نام خود را تکمیل کرده‌اند که از این تعداد برای ۴۵ میلیون و ۸۰ هزار نفر کارت ملی هوشمند صادر شده و به دست صاحبانشان رسیده است.

سیف‌الله ابوترابی ضمن اشاره به اینکه بیش از ۸۴درصد جمعیت واجد شرایط کشور برای دریافت کارت ملی هوشمندشان تکمیل ثبت‌ نام انجام داده‌اند،از وعده چاپخانه دولتی برای تحویل ۹میلیون بدنه کارت تا پایان سال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی سازمان ثبت‌احوال با اشاره به اینکه کلیه افراد بالای ۱۵ سال ایرانی ملزم به دریافت کارت ملی هوشمند هستند، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود بین ۶ تا  ۸ میلیون نفر هنوز جهت تکمیل ثبت‌ نام کارت ملی هوشمندشان مراجعه نکرده‌اند.

سخنگوی سازمان ثبت‌ احوال در خصوص بدنه‌های تولید داخل کارت ملی هوشمند نیز گفت: چاپخانه دولتی که متولی تولید بدنه کارت ملی هوشمند است تاکنون ۱۵۰ هزار کارت تولید کرده و تحویل سازمان ثبت‌احوال داده است. ثبت‌احوال نیز کارت‌های ملی هوشمند را چاپ کرده است. از طرفی چاپخانه دولتی نیز وعده داده‌ است که تا پایان سال ۹میلیون بدنه کارت دیگر تحویل ما دهد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم

 سید محمد سجادی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اظهار کرد: ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۳:۱۱ آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۴ دستگاه خودرو اطفاء حریق و یک دستگاه خودرو ویژه نردبان به همراه ۱۵  آتش نشان به محل آتش سوزی اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: آتش سوزی از طبقه همکف ساختمان آغاز شده و دود غلیظ مسیر‌های خروج را مسدود کرده بود.

وی ادامه داد: با سرعت عمل بالای آتش نشانان، آتش سوزی در لحظات اولیه مهار شد و یک کودک ۶ساله و یک خانم ۴۷ ساله که در طبقات گرفتار شده بودند از داخل ساختمان خارج شدند.

سجادی با بیان اینکه حادثه فوق خسارت جانی در پی نداشت گفت: علت حادثه توسط تیم علت یابی حریق در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح منجر به یک فاجعه انسانی می‌شود
  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند
  • سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملوء از کودک بود
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • تمام اتباع مجاز ساماندهی می‌شوند 
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی