Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: انتظار می‌رود مدیران در جهت حل مشکلات مردم و توسعه و عمران و آبادانی کردستان تلاش کنند. ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان، سردار محمدحسین رجبی در آئین گرامیداشت روز کارمند که با حضور تمام مسئولین ادارات استان در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و روز کارمند، از زحمات و خدمات همه دولتمردان خدوم و متعهد قدردانی کرد و اظهار داشت: در جامعه و نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه کسانی که نام زیبای بسیجی را به خود می‌گیرند، باید تواضع لازم را در برخورد با مردم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز کارمند، روز تجلیل از انسان‌های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضایت خداوند متعال است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با تاکید بر اینکه پیشرفت و آبادانی در هر گوشه از ایران اسلامی باید از مهم‌ترین اهداف و دغدغه یک مدیر و مسئول باشد، تصریح کرد: استان کردستان دارای ظرفیت‌های بالایی است که در بسیاری از موارد برای رفع هر معضل و هر مشکلی نیاز به انسجام و یک دست عمل کردن مسئولان در جهت انجام بسیاری از کارها را می‌طلبد.

وی با یادآوری فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «کسی که در کشور و در شرایط جنگ اقتصادی مشغول به تولید است یک رزمنده است»، گفت: هر کدام از فرمایشات گهربار رهبری حاوی کلید واژه‌هایی است که همه کارمندان و مسئولان با تبعیت از آن می‌توانند افراد شایسته در حوزه کاری خود باشند.

سردار رجبی خطاب به مسئولان استانی بیان کرد: بسیاری از مسئولین بر حسب عادت و روال اداری یک کار یک ماهه را در عرض یک سال انجام می‌دهند و این در حالی است که از مدیران انتظار می‌رود در جهت حل مشکلات مردم و توسعه و عمران و آبادانی کردستان تلاش کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در پایان سخنان خود اظهار کرد: امیدوارم تمام دولتمردان با همدلی و همزبانی و با روحیه مجاهدانه و انقلابی هر چه بیشتر در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری و محقق نمودن اهداف عالیه ادارات استان بتوانند گام‌های بلندی را برای ترقی و خدمت به مردم بردارند.

محرومیت و بی‌آبی سهم مردم روستای "آساوله"کردستان + فیلممشکلات مردم نایسر سنندج به فراموشی سپرده شده‌ است + فیلممحرومیت مردم "ننله" سنندج از ابتدایی‌ترین امکانات شهری + فیلم

10500 کارمند کردستانی بسیجی هستند

سرهنگ بنده مرادی، مسئول بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت: سازمان بسیج کارمندان با جامعه هدف 19 هزار و 600 نفر کارمند و 12 حوزه مقاومت و 143 پایگاه مقاومت، بیش از ده هزار و 500 نفر کارمند بسیجی به عضویت بسیج درآمده و امیدواریم این تعداد در سال آینده به 85 درصد تحقق یابد.

وی افزود: سازمان بسیج کارمندان استان کردستان یکی از سازمان‌های فعال و پویای سطح کشور است که با نقش‌آفرینی کارمندان بسیجی و حمایت‌ها و پشتیبانی‌های فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان توانسته به ماموریت‌های خود در عرصه‌های مختلف ادامه دهد.

201 میلیارد تومان پروژه در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار کردستان نیز در این مراسم خطاب به مدیران و کارمندان دولت در استان گفت: تمام دولتمردان باید رضایت‌مندی و خدمت‌رسانی به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

بهمن مرادنیا به وجود همبستگی بین دولت و ملت اشاره کرد و افزود: در شرایط بحرانی اوایل انقلاب همه برای پیروزی انقلاب با جان خود تلاش کردند و امروز وظیفه ما در مقابل آنان خدمت به این نظام و ملت است.

وی با اشاره به شرایط حساس کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز مانند اوایل انقلاب باید همه یکصدا و در کنار هم برای عبور از این بحران تلاش کنیم.

استاندار کردستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کار جهادی عنوان کرد: دشمن با جنگ اقتصادی می‌خواهد این ملت را از پای درآورد که ما با انجام وظیفه صادقانه در حوزه خدمت‌رسانی به مردم، می‌توانیم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان بزنیم.

وی در تشریح پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت در استان افزود: امسال 228 پروژه عمرانی با اعتبار 201 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و افتتاح دیگر از پروژه‌ها به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به کردستان موکول شده است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: دو پروژه مهم پایاب سد آزاد با سرمایه‌گذاری 1200 میلیارد تومان و آبرسانی به 4300 هکتار از اراضی کشاورزی استان از طرح‌های عظیم حوزه آب و کشاورزی بوده که با پیگیری‌های مستمر به نتیجه رسیده است .

 مرادنیا تصویب طرح‌های پیشران توسعه کشاورزی را برای استان مهم ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم با لطف و دستور مقام معظم رهبری اعتبار مورد نیاز از صندوق ذخیره ارزی در اختیار کردستان قرار گیرد.

انتهای پیام/ ت

R7848/P/S6,66/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۹۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز

ایسنا/قم مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با بیان اینکه روزانه حدود ۱۰۰ هزار نفر توسط ناوگان اتوبوس‌رانی جابجا می‌شوند، گفت: ناوگان حمل‌ونقل عمومی نجات‌دهنده بسیاری از مسائل ازجمله مصرف سوخت، ترافیک، آلودگی هوا و ... است.

علی نیک با اشاره به اینکه آموزش رانندگان اتوبوس‌رانی به‌صورت اجباری دنبال می‌شود، اظهار کرد: روزانه حدود ۱۰۰ هزار نفر توسط ناوگان اتوبوس‌رانی جابجا می‌شوند.

وی با بیان اینکه تلاش داریم متوسط تعداد جابجایی مسافر را افزایش دهیم، ابراز کرد: هدف ما این است که حداکثر پیاده‌روی یک شهروند برای رسیدن به ایستگاه ۴۰۰ متر باشد و تلاش داریم هرچه سریع‌تر این هدف را محقق کنیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با اشاره به اینکه احداث ایستگاه‌های سبز توسط شهرداری‌های مناطق در حال انجام است، مطرح کرد: تمام تلاش‌ها بر این است که مردم استقبال بیشتری از حمل‌ونقل عمومی داشته باشند.

نیک خاطرنشان کرد: دو خط رایگان گردشی اطراف حرم با ۶ دستگاه اتوبوس داریم که ماهانه حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه‌ دارند و خودروهای برقی نیز در سه مسیر اطراف حرم به‌صورت رایگان ارائه خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سیستم مدیریت شهری به دنبال خدمت به مردم است، مطرح کرد: سال گذشته سازمان اتوبوس‌رانی ۱۸۵ میلیارد تومان بودجه داشت که بیش از ۹۰ درصد اعتبارات در بخش درآمدها و هزینه‌ها محقق شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با اشاره به اینکه برای سال جاری نیز ۲۷۵ میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده است، عنوان کرد: به همکاران سیستم اتوبوس‌رانی قم نمره قبولی می‌دهیم چراکه هر شب پس از پایان سرویس اتوبوس‌رانی نظافت و تأمین سوخت اتوبوس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش داریم با تکنولوژی پیش برویم تا خدمات مناسبی به مردم ارائه کنیم، خاطرنشان کرد: دوربین‌های نظارتی در ایستگاه‌ها و اتوبوس‌ها نصب‌شده تا بهترین خدمات ارائه شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نیک در پایان یادآور شد: در سال گذشته سامانه پیامکی نیز راه‌اندازی کردیم که مردم به راننده، خودرو و نظافت  نمره دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان