Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@01:22:01 GMT

طرح بوم‌گردی در ۲۴ روستای خلخال اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۰۲۷۱

طرح بوم‌گردی در ۲۴ روستای خلخال اجرا می‌شود

به گزارش ایرنا ،فریدون بابایی روز سه‌شنبه در نشستی با فرماندهان انتظامی خلخال افزود: درحال حاضر مجوز راه‌اندازی ۱۱ طرح بوم‌گردی در روستای کزج از توابع بخش خورش رستم این شهرستان و نخستین روستای مورد هدف اجرای طرح‌های بوم‌گردی استان اردبیل از سوی اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری صادر و ۲۴ روستا نیز در قالب اجرای طرح‌های بوم‌گردی و رونق صنعت گردشگری منطقه در حال مطالعه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه هم‌اکنون مطالعه ۱۲ روستا برای آغاز فاز فعالیت‌های بوم‌گردی و توسعه گردشگری ابلاغ شده، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای منطقه جهت اجرای این طرح‌ها از سرمایه‌گذاران راغب به اجرای طرح‌های بوم‌گردی به نحو شایسته حمایت می‌شود.

فرماندار خلخال با ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام‌شده در ارتقای سطح خدمات دولت به مردم گفت: در جریان سفر رئیس‌جمهوری به استان اردبیل تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه در حال احداث راه اصلی خلخال- کلور- درام به منجیل از اولویت‌های پروژه‌های پیشنهادی است و با افزایش اعتبارات در حوزه ملی برای این پروژه‌ها شاهد ارتقای شاخص‌های زیربنایی توسعه از جمله راه‌های ارتباطی منطقه خواهیم بود.

بابایی با اشاره به فعالیت سرمایه‌گذار پل معلق خلخال و فازهای مختلف این مجموعه گردشگری در ازناو گفت: در حال حاضر طرح احداث دوچرخه هوایی و فوندانسیون‌های مربوطه این پروژه در حال اجرا است و در مجموعه گردشگری اندبیل نیز تله‌سیژ و تله‌اسکی تا زمستان سال‌جاری برای رونق گردشگری زمستانی و ورزش‌های زمستانی آماده خواهد شد.

فرماندار خلخال به ورود سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف گردشگری، صنعتی و تولیدی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با اجرا و بهره‌برداری از طرح صنعتی تولید کاغذ سنگی در این منطقه ۱۶۳ نفر در آینده‌ای نزدیک مشغول کار خواهند شد.

وی با تقدیر از تلاش فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان در ایجاد امنیت و آرامش برای مردم و گردشگران منطقه اظهار داشت: امنیت و آسایش امروزی کشور نتیجه تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی در عرصه‌های مختلف است.

حجت‌الاسلام اسلام نوری ، مسئول عقیدتی ، سیاسی فرماندهی انتظامی خلخال نیز در این نشست گفت: هرگونه توسعه در عرصه‌های مختلف اجتماعی ،فرهنگی ، سیاسی و گردشگری نیازمند وجود آرامش روانی در جامعه است و این امر با تلاش نیروهای جان برکف انتظامی فراهم شده است.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امنیت و آرامش جامعه سرمایه سرمایه گذاران صنایع دستی و گردشگری قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است

سعید مهرآمیز اظهار داشت: یکی از پروژه ها در حال اخذ پیمانکار و شروع به کار است که طی این پروژه نیمی از کوچه های شهرک جهاد تحت پوشش قرار می‌گیرند.

 وی افزود: پروژه دیگر روشنایی معابر این منطقه در حال تامین اعتبار است که سایر بخش‌های باقیمانده را پوشش خواهد داد. 

مدیر امور برق ناحیه ۲ شهر زاهدان تصریح کرد: برداشت طرح، ۶ بلوار اصلی شهرک جهاد نیز که فاقد روشنایی معابر بودند صادر و به مرحله اجرا رسیده است که نیازمند انجام تعهد ۵۰ درصدی توسط سازمان شهرداری، جهت اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • نخیلات اشکنان لامرد در آتش سوخت
  • آتش سوزی ۲۰۰ اصله نخل در اشکنان لامرد
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان