Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرشمه ترابیان مدیر بورس منطقه ای فارس سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: متوسط ارزش روزانه خرید و فروش سهام طی مدت مذکور ۱۳۶ هزار و ۵۴۵ میلیون ریال بوده است.

وی ادامه داد: مقایسه تعداد سهام و اوراق مشارکت معامله شده در مردادماه امسال در مقایسه با آمار مشابه سال گذشته نشان می‌دهد حجم سهام معامله شده ۱۴ درصد و ارزش ریالی معاملات ۵۹ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: بررسی ترکیب معاملات انجام شده حاکی از آن است که ۴۱ درصد ارزش معاملات ماه گذشته مربوط به خرید سهام و ۵۹ درصد به فروش سهام اختصاص داشته است.

مدیر بورس منطقه ای استان فارس بیان کرد: هم اینک تعداد شرکت‌های استانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار ۲۳ شرکت است که از این میان پنج شرکت در بازار اول، ۱۰ شرکت در بازار دوم و هشت شرکت در فرابورس قرار دارند. 

ترابیان گفت: در مردادماه امسال ۲۶ ایستگاه کارگزاری خدمات لازم را به سهامداران و متقاضیان ارائه داده اند که سرانه معاملات هر کارگزاری طی این مدت ۱۰۵ هزار و ۳۴ میلیون ریال و سرانه معاملات روزانه هر کارگزار پنج هزار و ۲۵۲ میلیون ریال بوده است.

۶۱۲۲ /۱۸۷۶ 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان فارس خرید و فروش سهام بورس ریال قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، نخستین روز از هفته سوم معاملاتی اردیبهشت ماه جاری با رشد چشمگیر معاملات برق در بورس انرژی آغاز شد.

در این روز شاهد رشد حدود ٥ برابری معاملات نسبت به روز معاملاتی قبل بودیم. شرکت‌های توزیع بیش از ١٦٣ میلیارد تومان برق برای تحویل در ماه‌های اردیبهشت و خرداد معامله کردند. ٧٥ درصد از این معاملات مربوط به برق تحویلی خرداد و ٢٥ درصد مربوط به برق تحویلی در اردیبهشت بود. در معاملات امروز تعداد ١١٦ معامله در بازار اوراق سلف بورس انرژی مبادله شد که نسبت به روز قبل رشدی بالغ بر ٥٠ درصد داشت.

سهم نیروگاه‌های خصوصی در این معاملات ٦٤ درصد و سهم نیروگاه‌های دولتی ٣٦ درصد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • رمزخوانی از یکشنبه قرمز بورس
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • آینده بورس در چند پرده
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات