Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:18:08 GMT

انتقال به رئال مادرید به نفع پل پوگبا است

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۱۰۰۷

انتقال به رئال مادرید به نفع پل پوگبا است

برادر پل پوگبا می‌گوید انتقال ستاره فرانسوی یونایتد به اسپانیا و پیوستنش به رئال مادرید به نفع او خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا می‌گوید انتقال برادرش به  اسپانیا و پیوستن او به رئال مادرید به نفع او خواهد بود چرا که پل پوگبا می‌تواند از بازی در رئال و فعالیت زیر نظر زیدان بهره زیادی ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوگبا همچنان یکی از هدفهای رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات تابستانی است و این باشگاه مایل است تا پیش از روز 2 سپتامبر و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در اروپا این ستاره فرانسوی را در برنابئو ببیند.

 

 

درحالیکه گفته می‌شود یونایتد برای واگذاری پوگبا از رئال مبلغی در حدود 222 میلیون یورو یعنی مبلغ پرداختی از سوی پاری سن ژرمن به بارسلونا برای خرید نیمار در سال 2017 خواسته، ماتیاس پوگبا، برادر بزرگتر پل که در دسته چهارم فوتبال اسپانیا بازی می‌کند می‌گوید انتقال به رئال به نفع پوگبا خواهد بود.

 

برادر پل پوگبا در گفتگو با آ اس در این باره گفت:" من نمی‌دانم چون در باشگاه رئال مادرید حضور ندارم. در فوتبال هیچوقت نمی‌توان از چنین مسائلی مطمئن بود. پل مثل همیشه خیلی خوب است. هیچکس انتظار نداشته باشد که من از یونایتد بد بگویم. پل یک فوتبالیست حرفه‌ای است و در حال حاضر بازیکن آن باشگاه است".

 

ماتیاس پوگبا در ادامه گفت:" آینده؟ این بستگی به هر دو باشگاه دارد. منچستر می‌خواهد بفروشد و مادرید می‌خواهد بخرد. این یک تجارت است. همه می‌دانند که حضور در رئال و کار کردن با زیدان به نفع برادرم خواهد بود. ولی کسانی که باید در این باره با هم مذاکره کنند یونایتد و رئال هستند. نمی‌دانم چه بگویم. زیدان همیشه از برادر من با نیکی یاد کرده و این باعث افتخار است".

 

رئال مادرید منچستر یونایتد پل پوگبا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید منچستر یونایتد پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۱۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زیبای براهیم دیاز به کادیز (رئال مادرید 1-0 کادیز)

گل زیبای براهیم دیاز به کادیز را مشاهده می کنید.

دانلود (3.2MB)

دیگر خبرها

  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • 10 گل برتر رئال مادرید، قهرمان لالیگا در فصل 2023/24 / فیلم
  • جشن بازیکنان رئال مادرید در رختکن پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • گل خوسلو به کادیز (رئال مادرید 3-0 کادیز)
  • گل جود بلینگام به کادیز (رئال مادرید 2-0 کادیز)
  • گل زیبای براهیم دیاز به کادیز (رئال مادرید 1-0 کادیز)
  • گل های برتر رئال مادرید مقابل کادیز / فیلم
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد