Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@21:09:30 GMT

گروه آوای عارف در شهر آمل روی صحنه رفت

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۱۳۶۳

به گزارش خرداد به نقل از هنرآنلاین، نخستین کنسرت گروه آوای عارف در سال 98 به اجرای این گروه در سالن پردیس سینمایی اکسین شهر آمل اختصاص داشت که با استقبال مردم هنردوست این شهر این برنامه یک سانس تمدید شد.
این کنسرت به اجرای آثار استاد داریوش پیرنیاکان اختصاص داشت و قطعات آن پیش درامد شور، ، چهارمضراب شور، تصنیف سلسله موی دوست (شعر: سعدی)، رنگ شور، تصنیف مپرس (شعر: حافظ)، چهارمضراب دشتی(بازگشت)، تصنیف دل ربا (شعر:جواد زهتاب)، تصنیف وفا (شعر حافظ) بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اعضای گروه آوای عارف به مدیریت هنری راستین شفیعی و تهیه کنندگی محسن رزمجوآرمین امیری (نوازنده تار و سرپرست گروه)، دانیال معمار نژاد (خواننده)، بهنوش کاظمی زاده (کمانچه، مهدی قلعی (سنتور)، محسن ایروانفر (نی)، کامران آریانفر (بم تار)، نیما رمضانی (تنبک) هستند.
پس از اجرای قطعات با تشویق حاضرین گروه بار دیگر روی صحنه حاضر شدند و به اجرای قطعه محلی "ربابه جان" از آثار خاطره انگیز مازندران پرداختند و آن را به مردم آمل هدیه کردند که اجرای این قطعه مورد توجه و تشویق مخاطبان واقع شد.
در این اجرا جمعی از هنرمندان برجسته و همچنین مسئولان از جمله رئیس ارشاد و اعضای شورای شهر آمل حضور داشتند که پس از برنامه به گفت گو با مدیر هنری و سرپرست گروه پرداختند و ابراز امیدواری کردند برنامه های هنری جدی و موسیقی ایرانی بیشتر در این شهر اجرا شود.
گروه موسیقی ایرانی "آوای عارف" در سال 97 و با حضور جمعی از جوانان دغدغه مند در حوزه موسیقی ایرانی شکل گرفت و امید است در راستای اهداف والای هنرمندان راستین موسیقی این سرزمین با نگاهی ویژه به آثار موسیقی و اشعار فاخر قدم های مثبتی در حوزه موسیقی ایرانی بردارد.
گروه موسیقی ایرانی "آوای عارف" پس از ایام محرم و صفر و از آذرماه اجراهای شهرستان خود را از سر می گیرد و در حال طی مراحل اخذمجوز برای برگزاری کنسرت هایی در شهر های زنجان، سقز،، نور، کرمان، رشت و بوکان است. برچسب ها: آمل ، آوای ، عارف

منبع: خرداد

کلیدواژه: آمل آوای عارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «امشب به صرف بورش و خون» نوشته مهدی یزدانی‌خرم و کارگردانی صابر ابر از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ در بلک‌باکس پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه رفته است.

با پایان بلیت اجرا‌های ماه اردیبهشت «امشب به صرف بورش و خون»، پیش‌فروش بلیت ۲۰ اجرای این نمایش در ماه خرداد، از طریق سایت تیوال آغاز شد.

دانشجویان رشته‌های مختلف می‌توانند در «یکشنبه‌های دانشجویی» با تخفیف به تماشای این اثر نمایشی بنشینند.

صابر ابر این مونولوگ را که بر اساس رمان «نازنین» فئودور داستایوفسکی و ترجمه یلدا بیدختی شکل گرفته است، در کنار فاطمه نقوی به صحنه می‌برد.

دیگر عوامل نمایش «امشب به صرف بورش و خون» عبارتند از: مجری طرح: امیرسپهر تقی‌لو، طراح صحنه: صابر ابر، طراح لباس: ندا نصر، طراح گرافیک: فرهاد فزونی، طراح نور: نیلوفر نقیب ساداتی، محمدرضا رحمتی، طراح گریم: لعیا خرامان، طراح صدا: عرشیا باقری، مشاور رسانه‌‎ای: فریبرز دارایی، تبلیغات: استودیو این/جا، تبلیغات مجازی: آریان امیرخان (قیلم نیوز)، دستیار کارگردان: جواد باقری، گروه کارگردانی: الهام میرشفیعی، نیما سکوت، دستیار تهیه و تولید: محمدامین ساکی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس