Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@21:10:39 GMT

رونمایی از سردیس ۴ هنرمند دیگر در شهرک سینمایی غزالی

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۱۵۷۷

به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، قرار است در این مراسم از سردیس‌های چهار هنرمند ـ منوچهر اسماعیلی، داریوش ارجمند، ژاله علو، عبدالله اسکندری و جمیله شیخی ـ رونمایی شود.
در نخستین مراسم رونمایی از سردیس هنرمندان، پنج سردیس از محمدعلی کشاورز، داوود رشیدی، جمشید مشایخی، عزت‌الله انتظامی و علی نصیریان رونمایی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مراسم رونمایی از سردیس چهار هنرمند تلویزیون و سینما صبح سه‌شنبه ـ با حضور مهرداد عظیمی (رئیس مرکز تولید و فنی سیما)، کمال فیض‌آبادی (مدیر شهرک تلویزیونی)، منوچهر اسماعیلی، داریوش ارجمند، عبدالله اسکندری و بابک صحرایی همراه بود.
در این مراسم علاوه بر رونمایی از سردیس چهار هنرمند، از سایت و سامانه شهرک‌های تلویزیونی هم رونمایی شد.
همچنین احمد امیرحائری ـ قائم مقام مرکز تولید و فنی سیما ـ توضیحاتی را درباره‌ی راه‌اندازی سامانه و لوگوی شهرک تلویزیونی ایران (زنده‌یاد علی حاتمی) ارائه داد.
حائری گفت: مرکز تولید و فنی وابسته به معاونت سیماست و یکی از زیرمجموعه‌های آن شهرک تلویزیونی ایران (زنده‌یاد علی حاتمی) است. ۴۰ سال از سابقه و قدمت این شهرک می‌گذرد و اولین کار با سریال هزار دستان علی حاتمی آغاز شد. کار توسعه شهرک ادامه دارد و در آینده به ۵۰ هزار هکتار خواهد رسید. از آنجا که تجهیزات فنی زیاد شده، نیاز به ساماندهی سیستم نرم‌افزاری داشتیم. ۲۶ هزار دست لباس، هشت هزار قطعه تجهیزات فنی و ۱۳ هزار آکساسوار در گنجینه شهرک داریم؛ لذا برای دسترسی اطلاعات نیاز به وب‌سایتی برای اطلاع‌رسانی داشتیم. از طرفی برای بحث گردشگری و بازدید مردم عادی که به شهرک می آیند، نیاز به ساماندهی در بحث اطلاع‌رسانی داشتیم.
وی در ادامه گفت: لوگوی جدید شهرک نیز طراحی شده است؛ ۱۲۶۰ عکس از نقاط مختلف کشور برای ما ارسال شد و در نهایت یک عکس انتخاب شد.
در ادامه مهرداد عظمی، رئیس مرکز تولید و فنی سیما در سخنانی کوتاه گفت: هر سازمانی که بخواهد موفق باشد، سازمانی است که استعداد و ظرفیت خود را بشناسد. یکی از مهمترین سرمایه‌های سازمان صداوسیما، سرمایه‌های انسانی است. برای اساتیدی که در حوزه گریم، دوبلاژ، فنی و سایر بخش‌های سیما حضور دارند، آیین تکریم خواهیم داشت؛ همچنین اساتید دیگری که آثار مطرحی از آنها از قاب تلویزیون دیده شد از جمله آقای داریوش ارجمند که برای فرهنگ و هنر زحمات زیادی کشیده است.
او تاکید کرد: نگه داشتن ظرفیت و سرمایه شهرک سینمایی برای سیما حائز اهمیت است و توسعه آن ادامه خواهد داشت.
در ادامه این مراسم که در شهرک سینمایی غزالی برگزار شد، از داریوش ارجمند و منوچهر اسماعیلی تقدیر شد. ژاله علو ـ هنرمند مطرح عرصه نمایش و رادیو ـ هم به دلیل کسالت در این مراسم حضور نیافت.
همچنین در مراسم صبح سه شنبه، از تندیس دست عبدالله اسکندری، استاد پیشکسوت طراحی گریم رونمایی شد. برچسب ها: هنرمند ، شهرک ، سینمایی ، غزالی

منبع: خرداد

کلیدواژه: هنرمند شهرک سینمایی غزالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شفیعی، هنرمند برجسته موسیقی و رهبر و بنیان‌گذار ارکستر ملی موسیقی اصفهان پس از تحمل ماه‌ها رنج بیماری درگذشت.

مرتضی شفیعی به دلیل ابتلاء به بیماری کبد و پس از انجام پیوند کبد دچار عفونت ریوی شده و در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز دار فانی را وداع گفت.

این هنرمند موسیقی ایرانی، متولد سال ۶۳ در اصفهان است، سابقه نوازندگی در ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، همکاری با ارکستر سمفونیک کنسرواتوآر چایکفسکی مسکو و … را داشته و در سال ۹۱ مقام اول جایزه جشنواره موسیقی فجر را به دست آورده بود.

او نوازندگی را نزد اساتیدی همچون هوییک باغومیان، ابراهیم لطفی، علی رحیمیان، ربکا هافمن، روبن گوسمیان و آهنگسازی را نزد لوریس چکنواریان، کامبیز روش‌روان، منوچهر صحرایی، امیر اسلامی و ولادیمر خوستیف آموزش دیده است.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند موسیقی فردا در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090621

دیگر خبرها

  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • چگونه به هنر نگاه کنیم و واقعا آن را ببینیم؟
  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت