Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از کسب رتبه دوم و مدال نقره المپیاد علمی دانش آموزان کشور توسط ریحانه باجی دانش آموز دبیرستان فدک این ناحیه خبر داد.

«صادق نیسی گمراوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز با اشاره به اینکه المپیاد علمی دانش آموزان کشور هر ساله در چهار مرحله برگزار می شود اظهار کرد: ریحانه باجی دانش آموز پایه یازدهم  دبیرستان متوسطه دوم دخترانه فدک مدال نقره این المپیاد کشوری را به خود اختصاص داد ‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز افزود: برای رشد و تشویق دانش آموزان با استعداد آزمونی تحت عنوان المپیاد علمی دانش آموزی در رشته های ادبی، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، نجوم و اختر و فیزیک و جغرافیا برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: هر المپیاد در چهار بخش مرحله اول، مرحله دوم، دوره آموزشی تابستان و دوره آموزشی طلای کشور انجام می شود.

 

وی ادامه داد: بدین گونه که که شرکت کنندگانی که در مرحله اول پذیرفته می شوند در مرحله دوم المپیاد شرکت می کنند و برای پذیرفته شدگان مرحله دوم در طول تابستان دوره ای برگزار شده که در پایان آن تعدادی آزمون برگزار و در انتها بر اساس نمره به داوطلبان مدال های طلا، نقره و برنز تعلق می گیرد؛ در پایان برای کسانی که موفق به کسب مدال طلا شده اند آزمون انتخاب تیم برای المپیاد های جهانی برگزار می شود.

 

نیسی گمراوی با تبریک این موفقیت چشمگیر تاکید کرد: تلاش های حوزه معاونت آموزش متوسطه، کارشناسان، مدیر دبیرستان و دبیران فرهیخته در این موفقیت شایسته تقدیر است .

  پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دولت روز جهانی مسجد ماه محرم کانون های فرهنگی هنری مساجد وزیر کشور قم جشن های دهه کرامت کانون های مساجد اهواز المپیاد آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مسابقات دارت آزاد قهرمانی بانوان کارگر با رقابت ۳۷ نفر از سراسر کشور برگزار شد که الهام نیکخواه از استان یزد به همراه ورزشکار خوزستانی به عنوان سوم مشترک این مسابقات دست یافتند.  ماهور رجبی از تهران، مقام اول را به دست آورد و جایزه ۴۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد.  مرضیه عرب‌عامری از شاهرود به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی را گرفت.  سارا خدادادی از خوزستان و الهام نیکخواه یزد، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هر کدام جایزه ۱۰ میلیون ریالی را به دست آوردند.

دیگر خبرها

  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • آموزش زبان فارسی در ارمنستان موجب تقویت تعاملات دو کشور می‌شود
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل / اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش‌آموزان
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل/اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش آموزان