Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سازمان فرهنگی خانواده‌های کارکنان سپاه، توسعه ورزش در بین خانواده‌های پاسداران را یکی از اولویت‌های سپاه دانست و گفت: از حدود ۸ سال پیش توسعه ورزش در بین خانواده‌های سپاه در دستور کار قرار گرفت. ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سردار ناصر دهقان عصر امروز در نشست خبری سومین جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه فرزندان پسر سپاه پاسداران با اشاره به برگزاری سومین جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه فرزندان پسر سپاه پاسداران در تبریز، اظهار داشت: شهر تبریز پیشینه کهنی دارد و به همین خاطر به عنوان میزبان این دوره از مسابقات انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سومین دوره جشنواره شمیم خانواده برای پسران است.

وی افزود: سپاه پاسداران طبق ماموریتی که از ابتدا دارد، درگیر موجودیت انقلاب اسلامی بوده و توان خود را صرف تامین امنیت کشور در حوزه‌های مختلف کرده است.

سپاه روح‌الله استان مرکزی رتبه برتر جشنواره "شمیم خانواده" سپاه پاسداران را کسب کردسومین جشنواره شمیم خانواده دهه مبارک فجر برگزار می‌شوددومین جشنواره شمیم خانواده در همدان با شرکت 219 تیم ورزشی برگزار شد

 جانشین سازمان فرهنگی خانواده‌های کارکنان سپاه، توسعه ورزش در بین خانواده‌های پاسداران را یکی از اولویت‌های سپاه دانست و عنوان کرد: از حدود 8 سال پیش توسعه ورزش در بین خانواده‌های سپاه در دستور کار قرار گرفت. اگر یک پاسدار از امنیت خانوا‌ده‌اش خیالش راحت باشد، می‌تواند بهتر به کشور خدمت کند. به همین خاطر، سازمان فرهنگ خانواده هم پا به عرصه گذاشت.

سردار دهقان ادامه داد: مسابقات قرآنی، فرهنگی هنری و فرهنگی ورزشی؛ جزو برنامه‌های سازمان ما به حساب می‌آید که همواره بر برگزاری هرچه بهتر آنها تلاش کرده‌ایم.

وی یادآور شد: برای این جشنواره طی 6 ماه در سطوح مختلف مسابقاتی برگزار می‌شود و برگزیدگان آن به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند. حدود 50 رده سپاه در این جشنواره حضور دارند و از اکثر استان‌های کشور تیم‌ها در حال آمدن به سمت تبریز هستند.

 جانشین سازمان فرهنگی خانواده‌های کارکنان سپاه درباره اهداف برگزاری  جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه فرزندان پسر سپاه پاسداران گفت: این مسابقات با هدف توسعه فرهنگی سلامت توان و جسم خانواده‌های پاسداران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R7887/P1494/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان