Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت الله صیدی روز سهشنبه درنشست با دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار داشت: شهرداری به عنوان نهادی مردمی با وسعت خدمات فراوان با اجرای طرحهای عمرانی، اقدامات مناسبی در راستای رفع مشکلات ترافیکی انجام داده است.

وی افزود: با اقداماتی که در سال جاری انجام شده تا پایان امسال چندین طرح عمران شهری از جمله بلوار ۳۶ متری دگایران، بلوار ۲۴ متری آبیدر، پروژه اتصال بلوار کردستان به ساحلی و میدان امام رضا به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سنندج اضافه کرد: حجم عظیمی از مشکلات در سطح شهر وجود دارد که رفع آنها نیازمند زمان و همچنین تعامل دو سویه دستگاه‌های اجرایی با این نهاد مردمی است.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی جامعه به گونه ای است که تمام مسئولان و مردم باید با همدلی و تعامل در راستای رفع مشکلات کشورتلاش کنند یادآور شد: مردم از مسئولان انتظار رفع مشکلات جامعه را دارند و مسئولان هم باید در اقدام وعمل خود بازنگری کنند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کردستان نیز در این دیدار گفت: مقصر اصلی تمام مشکلات جامعه دولت نیست و برخی از مدیران در حوزه کاری متناسب با امکانات و اعتبارات در اختیار نتوانستند خدمات مناسبی به مردم ارائه دهند.

محمود الله مرادی افزود: مشکل جامعه ما مشکل فرهنگی است و باید تمام اقدامات و برنامه های که توسط دستگاه های مختلف انجام می‌شود دارای پیوست فرهنگی باشد.

وی تاکید کرد: فرهنگ قدردان بودن در بین مردم باید ترویج پیدا کند و اگر مسئولی و یا دستگاهی اقدام مناسبی در جهت رفع مشکلات مردم و شهر انجام داد مردم قدردان این خدمات باشند.

۷۳۴۸ / ۳۰۳۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد

سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان «به احترام مردم اصفهان» امروز (دوشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در قالب سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

بخشی از این پروژه‌ها شامل بازسازی و به‌روزرسانی بولینگ، راه‌اندازی مجموعه‌های غذایی جدید، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی و احداث و نصب پنل‌های خورشیدی است.

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به‌دنبال پیگیری اقدامات ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت ارزنده با بخش خصوصی و معرفی پروژه‌های قابل توجه و نوین تفریحی و گردشگری به مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای را طی دو سال اخیر در این حوزه رقم زده است.

کد خبر 749151

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج