Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «سید سلمان سامانی»، معاون هماهنگی وزارت کشور، در دیدار معاون سیاسی استاندار زنجان و فرمانداران این استان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری اظهارداشت: ما به عنوان مجریان انتخابات موظف به صیانت از آرای مردم هستیم.

وی با بیان اینکه عوامل اجرایی و مجریان انتخابات باید در این ایام از هر گونه رفتار و اقدام شائبه انگیز خودداری کنند، افزود: هر چه که در توان داریم باید برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به کار بگیریم و فرمانداران به عنوان مدیران عالی دولت در شهرستان ها نقش کلیدی در این عرصه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانی تصریح کرد: برگزاری انتخابات با شکوه در امنیت کامل توام با حضور حداکثری مردم موجب ناامیدی دشمن و خنثی شدن نقشه های آنها خواهد شد.

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: اصل رعایت بی طرفی و اجرای قانون سرلوحه مجریان انتخابات باشد.

معاون هماهنگی وزارت کشور در بخش دیگری از سخنان خود تشریح دستاوردهای دولت را یکی از وظایف مهم فرمانداران عنوان کرد و افزود: زمان مهمترین داشته ماست و اگر زمان را به نحو شایسته مدیریت نکنیم، زمان مدیر ما خواهد شد و ابزار مدیریت زمان تصمیم گیری مبتنی بر قانون و به موقع در مسائل است.

سامانی حمایت از رونق تولید و بهبود وضعیت معیشتی مردم را یکى از اصلی ترین وظیفه فرمانداران عنوان کرد و گفت: فرمانداران در شورای برنامه ریزی فعالیت واحدهای تولیدی را مستمراً رصد کنند و در کم ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کنند، هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل مشکلات نقدینگی و .. تعطیل شود، دولت از همه توان و ظرفیت خود برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استفاده خواهد کرد و فرمانداران باید در این زمینه نقش بسیار فعالی ایفا کنند.

گفتنی است، در این جلسه فرمانداران گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص انتخابات، وضعیت امنیتى شهرستانها، وضعیت رونق تولید و فعالیت واحدهای صنعتى و انتظارات خود از وزارت کشور را ارائه و بیان کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان انتخابات قانون نقدینگی وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه مصوبات سفر رئیس جمهور از محل وزارت نفت که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع سفرهای رئیس جمهور به استان خوزستان، یکی از محل‌های تأمین اعتبار پروژه ها، مسئولیت‌های اجتماعی نفت است که امروز با حضور مشاور وزیر و مدیر پروژه های نظارت بر طرح‌های عمرانی و تک تک دستگاه‌های اجرایی بر آخرین وضعیت پروژه‌ها در سطح استان مروری داشتیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: در این جلسه توصیه شده تا در راستای جذب حداکثری اعتبارات تلاش و شتاب خوبی در استان صورت گیرد. عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود و این گونه نباشد که در یکی دو شهر تمرکز داشته باشیم.

وی بیان کرد: امید است با کمکی که مجموعه وزارت نفت انجام می‌دهد شاهد خواهیم بود بخش عمده‌ای از پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان خوزستان تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

کد خبر 6093562

دیگر خبرها

  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه تجارت
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم