Web Analytics Made Easy - Statcounter

راننده ۲۱ ساله انگلیسی تیم ویلیامز در فرمول یک از پیام‌های تنفرآمیز لهستانی‌ها در شبکه‌های اجتماعی به شدت انتقاد کرد. ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Autosport، جورج راسل معتقد است که هواداران لهستانی فرمول یک از او بسیار متنفر هستند. این راننده 21 ساله ویلیامز در این تیم با روبرت کوبیتسا، راننده لهستانی همکاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جورج ویلیامز انگلیسی در این رابطه گفت: متاسف هستم که 50 درصد پیام‌های دریافتی من در شبکه‌های اجتماعی از سوی لهستانی‌ها است و از من متنفرند. 50 درصد دیگر پیام‌ها نیز از سوی حامیانم است. این بدان معنا است که من واقعا مراقب حمایت‌های داخل کشورم هستم. البته دوست دارم خارج از کشورم مورد احترام باشم و تاکنون هیچ غیر لهستانی را ندیدم که بخواهد به من بی‌احترامی کند یا از من متنفر باشد. فقط می‌توانم امیدوار باشم روزی همانند روبرت کوبیتسا مورد حمایت هواداران لهستانی قرار بگیرم.

پروژه جدایی فتل از فراری کلید خورد

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مسابقات فرمول یک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسابقات فرمول یک مسابقات فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، غلامعلی دهشیری در نشست شورای سیاست گذاری جشنواره شعر طنز عدلیه بیان داشت: دادخند، ورود دستگاه قضا است در برگزاری جشنواره طنزی که مسیری را برای اتفاقات فرهنگی در عرصه‌ی ملی به روز قوه قضاییه باز کرده است.

این مقام قضایی، طنز را یکی از زیباترین و موثرترین قالب‌های انتقال پیام دانست و اظهار داشت: شکوفایی استعداد‌های ادبی در حوزه شعر و ادب، تولید محتوا و تولید آثاری ماندگار با موضوع عدلیه علاوه بر انتقال پیام در اطلاع رسانی از جرائم و آسیب‌های اجتماعی می‌تواند در زمینه پیشگیری از وقوع جرم نیز اثرگذار باشد.

وی تصریح کرد: تبیین سختی‌ها و دغدغه مندی‌های دستگاه قضا و همچنین بیان آسیب‌های اجتماعی و راهکار‌های پیشگیری از آن، با استفاده از بهره گیری از ظرفیت شعر طنز یکی از اصلی‌ترین هدف‌های این جشنواره است.

دهشیری افزود: این جشنواره و سایر برنامه‌های اجتماعی دستگاه قضایی، در اجرای سند تحول قوه قضاییه و اجتماعی کردن این قوه و افزایش سرمایه اجتماعی دستگاه قضا صورت می‌گیرد.

گفتنی است اولین دوره جشنواره شعر طنز عدلیه (دادخند) از ابتکارات دادگستری استان یزد در سال ۱۴۰۱ بود که با ارسال ۱۲۴ اثر از ۲۲ استان کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • خواب آلودگي راننده پژو جان پاکبان گرگاني را گرفت 
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!