Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:22:30 GMT

سامانی: موظف به صیانت از آرای مردم هستیم

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۲۸۳۹

سامانی: موظف به صیانت از آرای مردم هستیم

معاون هماهنگی وزارت کشور گفت: عوامل اجرایی و مجریان انتخابات از هر گونه رفتار و اقدام شائبه انگیز خودداری کنند. ما به عنوان مجریان انتخابات موظف به صیانت از آرای مردم هستیم.

به گزارش ایسنا، سید سلمان سامانی در دیدار معاون سیاسی استاندار زنجان و فرمانداران این استان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری اظهارداشت: ما به عنوان مجریان انتخابات موظف به صیانت از آرای مردم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عوامل اجرایی و مجریان انتخابات باید در این ایام از هر گونه رفتار و اقدام شائبه انگیز خودداری کنند، افزود: هر چه که در توان داریم باید برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به کار بگیریم و فرمانداران به عنوان مدیران عالی دولت در شهرستان‌ها نقش کلیدی در این عرصه دارند.

سامانی تصریح کرد: برگزاری انتخابات با شکوه در امنیت کامل توام با حضور حداکثری مردم موجب ناامیدی دشمن و خنثی شدن نقشه های آنها خواهد شد. اصل رعایت بی طرفی و اجرای قانون سرلوحه مجریان انتخابات باشد.

معاون هماهنگی وزارت کشور در بخش دیگری از سخنان خود تشریح دستاوردهای دولت را یکی از وظایف مهم فرمانداران عنوان کرد و افزود: زمان مهمترین داشته ماست و اگر زمان را به نحو شایسته مدیریت نکنیم، زمان مدیر ما خواهد شد و ابزار مدیریت زمان تصمیم گیری مبتنی بر قانون و به موقع در مسائل است.

سامانی با بیان اینکه حمایت از رونق تولید و بهبود وضعیت معیشتی مردم یکی از اصلی ترین وظیفه فرمانداران است، تصریح کرد: فرمانداران در شورای برنامه ریزی فعالیت واحدهای تولیدی را مستمراً رصد کرده و در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کنند. هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل مشکلات نقدینگی تعطیل شود. دولت از همه توان و ظرفیت خود برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استفاده خواهد کرد و فرمانداران باید در این زمینه نقش بسیار فعالی ایفا کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت كشور یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی

شماری از شهروندان بندرعباسی از بسته بودن سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن گلایه دارند و خواستار اعلام زمان بازگشایی سامانه شدند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در این خصوص گفت: سامانه به محض تعیین تکلیف متقاضیانی که پیش از این نام نویسی کرده اند برای ثبت نام مجدد در دسترس قرار می‌گیرد.

سعید حاجبی افزود: طی مدت سه سال فراهم بودن امکان ثبت نام در سامانه ۸۰ هزار نفر در بندرعباس نام نویسی کرده اند که تاکنون پالایش ۶۰ هزار نفر انجام شده است.

وی گفت: مبلغ آورده برای متقاضیان تغییر نکرده و ۴۰ میلیون تومان است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان افزود: قیمت تمام شده برای هر واحد براساس تاریخ روز است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را گزارش بدهند
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی