Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:48:07 GMT

۶۳۶ هنرجو در آزمون انجمن خوشنویسان البرز شرکت کردند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۳۲۵۸

۶۳۶ هنرجو در آزمون انجمن خوشنویسان البرز شرکت کردند

سارا بهراد روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این آزمون برای کسب درجه های متوسط، خوش، عالی و ممتاز خوشنویسی در چهار حوزه کرج، فردیس، هشتگرد و نظرآباد با حضور نمایندگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، برگزار شد.

وی با بیان اینکه آزمون انجمن خوشنویسان برای کسب درجه ای مختلف خوشنویسی برگزار می شود، ادامه داد: در این دوره از آزمون در استان البرز تعداد ٤٢٣ نفر هنرجو در شعبه انجمن خوشنویسان در کرج، ١٠٩ نفر در فردیس، ٣٧ نفر در نظرآباد و ٦٧ نفر در هشتگرد حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری برگزاری مجمع انجمن خوشنویسان استان البرز در آذر ۱۳۹۷ و انتخاب ۹ استاد خوشنویسی به عنوان اعضای هیات مدیره این انجمن اضافه کرد: اکنون ۵۰۰ خوشنویس درجه ممتاز، ۱۱۰ فوق ممتاز و ۲۰ استاد در استان البرز فعال هستند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز همچنین اظهار داشت: سومین آزمون کتبی مهارتی تحصیلی و بیست و نهمین آزمون ادواری رشته های مختلف کاردانش استان روز جمعه هشتم شهریور ماه همزمان با سراسر کشور با حضور ۲ هزار ۴۰۰ شرکت کننده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد البرز برگزار می شود.

بهراد افزود: آزمون مهارتی شرکت‌کنندگان نیز روز شنبه نهم شهریور ماه در هنرستان هنرهای زیبا برگزار خواهد شد.

۷۵۳۲/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خوشنویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

داود موسویان با بیان اینکه این آزمون در پنج حوزه امتحانی در شهر‌های یاسوج، دوگنبدان و دهدشت برگزار شد، گفت: از این تعداد شرکت کننده ۷ هزار و ۹۱۰ نفر آقا و ۳ هزار و ۲۴۱ نفر خانم هستند.  

وی با اشاره به برگزاری هر چه با کیفیت‌تر این آزمون گفت: اولین بار است که این آزمون با این حجم شرکت کننده به صورت مطلوب در استان برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • نوزدهمین آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن در بوشهر برگزار شد
  • حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش