Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-29@14:54:52 GMT

حمله پهبادی یمن به عربستان سعودی!

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۳۵۸۴

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله جدید به عربستان سعودی و این بار به پایتخت این کشور خبر داد. چند روز پس از حمله پهپادی به یک حوزه نفتی در جنوب شرق عربستان سعودی، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز از حمله جدید به پایتخت عربستان سعودی خبر داد.

شبکه خبری الجزیره به نقل از سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر داد،  «حمله وسیعی با پهپاد به یک هدف نظامی مهم در پایتخت سعودی انجام دادیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقعیت ریاض در عربستان سعودی

سرتیپ یحیی سریع در فیسبوک خود در این خصوص توضیح داد که «حمله امروز با پهپاد صماد-3 و به طور وسیع به یک هدف نظامی مهم در ریاض، پایتخت عربستان سعودی انجام شد و [پهپاد] بدقت به هدف اصابت کرد». 

به گفته این مقام مسئول یمنی، این حمله در چارچوب «توسعه شعاع حمله و پاسخ به جنایات ائتلاف متجاوز و ادامه محاصره آن علیه مردم بزرگ یمن» انجام شد. 

سخنگوی نیروهای مسلح یمن باز هم تکرار کرد که از شهروندان و شرکت‌ها می‌خواهد که از «مواضع نظامی و حیاتی در عربستان سعودی دوری کنند چرا که این دو مورد، از اهداف مشروع برای یمن به شمار می‌رود». 

هفدهم اوت (نُه روز پیش) ارتش یمن با ده پهپاد به حوزه و پالایشگاه نفتی الشیبه در جنوب شرق عربستان سعودی و در ده کیلومتری جنوب مرز سعودی با امارات، حمله کرده بود.

حمله هفدهم اوت به حوزه نفتی الشیبه

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000EuE برچسب ها: عربستان ، یمن ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: عربستان یمن بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت