Web Analytics Made Easy - Statcounter

 "شرکت امدادخودرو چندین سال است که در قالب انواع کارت طلایی به مشتریان خود خدمات بیمه ای، تعمیر و تعویض ارائه می کند. از آنجا که خدمات کارت طلایی به لحاظ کارکردی رقیب شرکت های بیمه ای محسوب می شود، ولی برخی از اسناد حاکی همکاری بین شرکت امدادخودرو و شرکت های بیمه ای است که محل سوال می باشد.

براساس اسناد به دست آمده، شرکت امدادخودرو تفاهم نامه ای را با شرکت بیمه ایران با عنوان"قرارداد پوشش بیمه ای مشترکین کارت طلایی امدادخودرو ایران" به منظور"پوشش خسارت اصلی پوشش بیمه ای قابل ارائه از سوی بیمه گر برای محصولات تولیدی سواری شرکت ایران خودرو" امضا نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این سند، خطرات اصلی تحت پوشش شامل آتش سوزی، حادثه و سرقت کلی می شود.

با توجه به محتوای این همکاری این سوال مهم مطرح است که اساسا چنین تفاهم نامه ای براساس کدام مبانی عقلی و قانونی صورت گرفته است؟ اگر شرکت امدادخودرو قانونا مجوز صدور کارت طلایی و ارائه خدمات بیمه ای را دارد پس دیگر نیازی به عقد قرارداد با یک شرکت بیمه ای دیگر برای پوشش خطرات اصلی نیست. چرا که این کار صرفا هزینه تمام شده ارائه خدمات را افزایش می دهد و مردم متضرر می گردند. در حالت دوم هم اگر شرکت امدادخودرو مجوز ارائه خدمات بیمه ای را به تنهایی ندارد و صرفا شرکت های بیمه ای می توانند این کار را انجام دهند، پس چرا کارت طلایی ارائه می کند؟

براساس آنچه که گفته شد، ضرورت این تفاهم نامه اصلا مشخص نیست و لذا انتظار این است که آقای صالحی مدیرعامل امدادخودرو در این زمینه پاسخگو باشد و در خصوص چرایی این تفاهم نامه توضیح دهد. همچنین بیمه مرکزی هم به عنوان مسئول ناظر بر رفتار شرکت های بیمه ای نیز بایستی در این خصوص شفاف سازی لازم را نماید.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بیمه ایران امداد خودرو شرکت بیمه گر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان در مراسم زنگ کارگری که به مناسبت هفته کارگر در کارخانه شیر پگاه لرستان برگزار شد گفت: تأمین اجتماعی استان در سال گذشته اقدامات سازنده‌ای در راستای ادامه کار و تولید انجام داده است.
به گفته وی بخشودگی جرائم بخش قابل توجهی از کارفرمایان استان و تقسیط بدهی بسیاری از کارفرمایان کارگاه‌های مدیون استان بخشی از اقدامات تأمین اجتماعی انجام شده در راستای امنیت شغلی کارگران و تداوم حیات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان است.
منوچهر گودرزی گفت: یکی از اقدامات خوبی که در راستای آرامش و آسایش کارگران و تسهیل دردسترسی آنان به خدمات بیمه‌ای آنها انجام شد غیرحضوری کردن تعداد زیادی از خدمات و سرویس‌های کوتاه مدت است.
گودرزی با اشاره به اینکه بیش از ۱۹ هزار کارگاه در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارد، گفت: ۱۳۸ هزار کارگر در قالب بیمه شده اجباری در این کارگاه‌ها فعالیت و از خدمات بیمه‌ای تأمین اجتماعی بهره می‌برند.
 در این مراسم از تعدادی از کارگران نمونه کارخانه شیر لرستان قدر دانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان