Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@16:21:05 GMT

سکه وارد کانال 3 میلیون تومان شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۴۰۸۵

سکه وارد کانال 3 میلیون تومان شد

خبرگزاری آریا - یک کارشناس بازار طلا و سکه گفت: کاهش ارزش ارز و افت تقاضا در بازار طلا و سکه، ارزش هر قطعه سکه تمام را به کمتر از 4میلیون تومان رسانده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمدرضا کشتی آرای در رابطه با قیمت‌ طلا و انواع سکه در روز جاری گفت: قیمت سکه تمام طی معاملات روز جاری به کمتر از 4میلیون تومان رسیده و این در حالی است که حباب سکه تمام تخلیه شده و بدون حباب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کارشناس بازار طلا و سکه خاطرنشان کرد: کاهش قیمت طلا و سکه در حالی رقم خورده که در معاملات روز جاری در سطح جهانی ارزش انس جهانی طلا نسبت به روز گذشته روند صعودی به خود گرفته و در کنار آن ارزش ارز به ویژه دلار در بازار داخلی نیز نزولی بوده است.
وی تاکید کرد: میزان عرضه و تقاضا در روز جاری تغییر قابل توجهی داشته و از میزان تقاضا کاسته و بر میزان عرضه افزوده شده است و عموما در بازار خواهان عرضه سکه خود هستند.
کشتی آرای با اشاره به اینکه نزدیکی به ایام محرم عامل کاهش تقاضا در بازار می‌شود در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: در حال حاضر قیمت هر قطعه سکه تمام طرح قدیم 3میلیون و 950هزار تومان، سکه تمام طرح جدید 4میلیون، نیم سکه 2میلیون و 90هزار، ربع سکه 1میلیون و 290هزار، سکه یک گرمی 920هزار، هر مثقال طلای 17عیار 1میلیون و 765هزار و هر گرم طلای خام 18عیار، 407هزار و 500تومان است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد

گزارش تصویری تسنیم از بازار دلار سبزه میدان حاکی از کاهش قیمت دلار به کانال ۵۹ هزار تومان است.دلالان سبزه میدان با پیش بینی ادامه کاهش قیمت دلار، معتقدند نرخ‌های تلگرامی موثق نیست و دلار به قیمت تلگرامی در بازار خریدار ندارد. - اخبار اقتصادی -

گزارش تصویری تسنیم از بازار دلار سبزه میدان حاکی از کاهش قیمت دلار به کانال 59 هزار است.دلالان سبزه میدان با پیش بینی ادامه کاهش قیمت دلار، معتقدند نرخ‌های تلگرامی موثق نیست و دلار به قیمت تلگرامی در بازار خریدار ندارد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۷ اردیبهشت ماه
  • اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز/ قیمت‌ها ریزشی شد
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • جدیدترین قیمت طلای ۱۸ عیار و انواع سکه در بازار؛ سکه یک گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید