Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@06:57:54 GMT

طلاب برای همکاری با آموزش و پرورش تربیت می شوند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۴۲۸۴

طلاب برای همکاری با آموزش و پرورش تربیت می شوند

حجت الاسلام و المسلمین صدرالدین عارفی روز سه شنبه در چهارمین گردهمایی اعضای کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان خراسان جنوبی افزود: از نظر اخلاقی و دینی دقت لازم در تربیت طلاب می‌شود و اگر طلبه‌ای در مدرسه ما نماز شب نخواند، توبیخ و حتی اخراج می‌شود.

وی گفت: معدل قبولی ما در مدرسه سفیران هدایت ۱۴ است و معدل آموزش و پرورش ۱۲ است و فردی که این نمره را کسب نکند باید از مدرسه برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: سطح سه سفیران هدایت را از طرف قم برای سه استان سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی راه‌اندازی کردیم و گرایش ما در سطح سه، کودک و نوجوان است.

مسئول حوزه علمیه سفیران هدایت گفت: کسانی که از دانشگاه با ما همکاری دارند می‌دانند به شکلی طلاب را تربیت می‌کنیم که اگر وزارت آموزش و پرورش یا وزارت علوم از طلبه‌ای درخصوص کودک و نوجوان همکاری خواست وی بر این حوزه تسلط داشته باشد.

وی افزود: اگر نیت ما خدایی و برای خدا باشد خداوند کمک خواهد کرد و نتیجه هم حاصل می شود.

وی بیان کرد: امروز چهار هزار ساعت مدرسه ما با آموزش و پرورش بیرجند همکاری دارد و در بیشتر روستاها ماموران سفیر هدایت مشغول خدمت هستند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  هم گفت: خانواده‌ها به مدارس اعتماد کرده‌اند و آموزش و پرورش امانت‌دار و معلمی هم شغل انبیا است.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی افزود: عده ای در فضای کشور اصرار دارند بحث سند ۲۰۳۰ را القا کنند و چقدر برای نجات فرزندان خود تلاش می‌کنیم که باید نظارت بر کارها باشد و با نشست‌های مربوط باید توفیق لازم را به دست آوریم.

وی گفت: خراسان جنوبی به لحاظ روحیات معنوی مردم جایگاه بالایی در حوزه معنویت و امنیت دارد و خوشبختانه هرچه جلو می رویم زمینه حضور روحانیون در مدارس بیشتر فراهم می‌شود.

این نشست با حضور علیرضا حاجیان زاده مشاور عالی وزیر و دبیر کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش در بیرجند برگزار شد.

۷۵۵۹*۳۰۲۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آموزش و پرورش آموزش و پرورش شهرستان حوزه علمیه خراسان رضوی وزارت آموزش و پرورش قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در بیرجند از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی تجلیل شد. 

از بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تاکنون ۱۸ هزار و ۳۸۲ مترمربع فضای آموزشی آماده و تحویل آموزش و پرورش شده است. 

در خراسان جنوبی ساخت ٣۵٠٠ کلاس درس دیگر نیاز است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش