Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:12:00 GMT

برگزیدگان جشنواره تیتر ۱۱ معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۴۴۷۲

برگزیدگان جشنواره تیتر ۱۱ معرفی شدند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش، آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی با حضور مسئولان فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد. در این جشنواره ۱۲ دانشگاه از سراسر کشور با بیشترین آثار برگزیده مشخص شدند.

دانشگاه علوم پزشکی تبریز با ۴۰ اثر، دانشگاه شیراز با ۲۵ اثر، دانشگاه فردوسی مشهد با ۱۶ اثر، علوم پزشکی اصفهان با ۱۵ اثر، علامه طباطبایی و پیام نور با ۱۱ اثر، شهید بهشتی با ۹ اثر، علوم پزشکی مشهد و تهران هرکدام با هفت اثر، علوم پزشکی شیراز با پنج اثر، علوم پزشکی کرمان با چهار اثر و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان با چهار اثر به عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی در عرصه های «آثار برتر» در حوزه های تیتر، خبر، سرمقاله و یادداشت، طرح، طرح روی جلد، طنز، عکس، کاریکاتور، گرافیک و صفحه آرایی، گزارش، مصاحبه، مقاله علمی تخصصی فنی مهندسی، مقاله علمی تخصصی کشاورزی و محیط زیست، مقاله علمی تخصصی هنر، مقاله سیاسی، مقاله اجتماعی، مقاله ادبی، مقاله اقتصادی، مقاله دینی و قرآنی، مقاله صنفی، مقاله علمی تخصصی علوم انسانی، مقاله علمی تخصصی علوم پایه، مقاله علمی تخصصی علوم پزشکی، مقاله فرهنگی و مقاله هنری برگزار شد.

اختتامیه یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی امروز پنجم شهریورماه ۹۸ در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نشریات دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج

دکتر شهرام صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در این آیین گفت: عملیات ساخت این کلینیک با مشارکت بنیادخیریه پورکاشانی از سال ۹۷ با زیر بنای سه هزار متر مربع در چهار طبقه آغاز شد.

وی ادامه داد: بنیاد مذکور ۲ هزارو۷۰۰ میلیارد ریال و دانشگاه علوم پزشکی البرز یک هزارو۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت وتجهیز این مجموعه هزینه کرده اند.

صیادی افزود: این کلینیک درمانی دارای بخش های اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز خاطر نشان کرد: مرکز درمان اعتیاد بیمارستان امام حسین (ع) امروز نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

صیادی حضور و نقش خیرین در بخش سلامت و اعتلا بهداشت و درمان استان را پررنگ و اثرگذار دانست و بر مردمی سازی سلامت در تمام بخش ها تاکید کرد .

محمد شهر با ۱۷۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کرج قرار دارد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899208

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم