Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام   پس از بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی و سامانه باور 373 گفت: ما در اینجا ملاحظه کردیم که حرکت های بسیار خوبی توسط جوانان کشور به ثمر رسیده است. همچنانکه اسم این سامانه گواه است، باور و تلاش ایرانی میتواند به کارهای بزرگی دست بزند.

اخبار سیاسی- وی خاطر نشان کرد: اگر امروز شاهد فشار حداکثری ترامپ هستیم، پاسخ این فشار و ژست های کوچک مکرون، فقط باور بزرگ ملت ایران و تلاش فرزندان این مرز و بوم است و نه چیز دیگر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع تشخیص مصلحت همچنین در انتهای این بازدید گفت: آنچه را که ترامپ با زور و ماکرون با فریب دنبال می‌کند، با باور ملی ما به توانایی‌های جوانان میهن پاسخ داده خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام ترامپ سعید جلیلی مجمع تشخیص مصلحت نظام ترامپ مکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی دیشب حریف دورتموند نشد. بسیاری اعتقاد داشتند پاریس می تواند در سیگنال ایدونا پارک حداقل یک مساوی بگیرد ولی در نهایت با یک گل بازنده شد و سه شنبه بعد در پارک دو پرنس باید این نتیجه را برگرداند. کار سختی است ولی پی اس جی در زمین خود قدرتی مضاعف خواهد داشت.

اریک دی‌مکو، اسطوره مارسی، در انتقاد از بازی پی اس جی به رادیو RMC گفت: «این نمونه یکی دیگر از بازی های ضعیف این فصل پی اس جی بود. تیم واقعا بد کار کرد و شایسته شکست بود.»

دی مکو ادامه داد: «بعضی ها انگار حافظه خود را از دست داده اند. پی اس جی از این دست بازی ها در فصل جاری زیاد داشته است. همه فریب پیروزی برابر بارسا را خوردند اما یادشان رفته که اخراج آرائوخو ورق را برگرداند و بعید بود در غیر این صورت پی اس جی به این مرحله برسد.»

دیگر خبرها

  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • کارکنان عقیدتی سیاسی مسئول تقویت هدایت و معنویت هستند
  • ماهیت واقعی تمدن غرب برای جوانان تبیین شود
  • سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا، قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • سواستفاده از کارگران در قراردادهای کاری موقت