Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،  محسن پورسیدآقایی ظهر امروز در نهمین نشست مشترک پلیس راهور فاتب و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک تهران بااشاره به تمهیدات پیش‌بینی شده برای مدیریت ترافیک پایتخت در فصل بازگشایی مدارس، گفت: ممنوعیت ورود کامیون و ناوگان توزیع بار و کالا تا ساعت ١٠ صبح، در دو هفته نخست مهرماه و سرویس‌دهی مناسب به مدارس و همکاری ویژه پلیس جهت راه‌اندازی گشت ویژه مشترک نظارت بر سرویس‌دهی مدارس از دیگر اقداماتِ در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مسئله جدی ترافیک در هفته‌های نخست مهرماه، سرویس‌های مدارس هستند، ازاین‌رو پیشنهاد می‌کنیم، مدارسی که حیاط بزرگ دارند، در ساعت تعطیلی، درب مدارس را برای پارک خودروهای سرویس مدارس باز کنند که حجم زیادی از ترافیک اطراف مدارس، این‌گونه مدیریت شود.

معاون شهردار تهران در این جلسه بر ساماندهی پارکینگ موتورسیکلت‌ها در مناطق ١١و ١٢ و برخورد با پارک موتورها در پیاده‌روها تاکید کرد.
وی همچنین در  در حاشیه رونمایی از دو خودروی سیار ثبت تخلف معاینه فنی در تهران گفت: اصل آلودگی هوای تهران در نیمه دوم سال و به‌واسطه تردد خودروهای دیزلی رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: داشتن معاینه فنی برای وسایل نقلیه‌ای که در شهر تردد می‌کنند الزامی است و در این راستا با رونمایی از این خودروها به رصد تمامی وسایل نقلیه به‌ویژه خودروهای سنگین می‌پردازیم تا  هر خودرویی که استاندارد نداشته باشد دوباره به مراکز معاینه فنی برگردد.

معاون شهردار تهران تاکید کرد: مساله سلامت شهروندان و کاهش آلودگی هوا و ترافیک دغدغه‌های جدی شهرداری تهران است و در این راستا در جلسه مشترک با پلیس، موضوع شناور شدن دو هفته‌ای ساعت کار کارمندان در مهرماه مطرح و موردتوافق طرفین قرار گرفت.

پورسیدآقایی اظهار امیدواری کرد: این موضوع در صورت تایید و ابلاغ دولت اجرایی می‌شود.

براساس گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک تهران، دو خودروی سیار ثبت تخلف معاینه فنی و تست کنار جاده‌ای امروز با حضور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و رئیس پلیس راهور پایتخت رونمایی شد.
هم‌اکنون ۱۶ مرکز ثابت معاینه فنی  و ۸ مرکز سیار در پایتخت فعال است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور ترافیک شهردار تهران معاینه فنی وسایل نقلیه استاندارد سلامت آلودگی هوا شهرداری تهران ساعت کار دولت روابط عمومی معاون شهرداری رئیس پلیس راهور پایتخت ترافیک بازگشایی مدارس مدیریت ترافیک پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه هنوز در ارتباط با طرح ترافیک جدید به جمع‌بندی نرسیده‌ایم به همین جهت طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور؛ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ امروز در حاشیه بهره‌برداری از تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی دو سال گذشته در محور آزادگان اقدامات خوبی در راستای ایمن‌سازی و تسهیل در رفت و آمد از سوی شهرداری تهران انجام شده است.

وی افزود: در همین زمینه در محور شرق به غرب آزادگان در محدوده منطقه 16 با ایجاد کندرو باعث شد تا بار ترافیکی در این محدوده کاهش پیدا کند و شاهد روان‌سازی در مسیر تردد خودروها باشیم.

موسوی‌پور تصریح کرد در بستر آزادگان نیز آسفالت‌ریزی خوبی انجام شده به طوری که از اتوبان ساوه تا اتوبان شهید خرازی این آسفالت‌ریزی انجام شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های امروز گفت: یکی از اقدامات انجام شده در قالب بهره‌برداری پروژه‌های شهرداری تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان و بزرگراه شهید لشگری است که این اتفاق نیز تاثیر بسزایی در رفت و آمد خواهد داشت و بار ترافیکی این محدوده کاهش پیدا خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور در پاسخ به این پرسش که کدامیک از بزرگراه‌های پایتخت نیاز به آسفالت‌ریزی و مرمت دارند، گفت: بیشتر نیازها به بخش کمربندی شهر تهران بویژه بزرگراه شهید یاسینی، آزادگان و حتی بزرگراه بسیح مربوط می شود که اقدامات جهت آسفالت‌ریزی‌ انجام می‌شود.

وی درباره بازنگری طرح ترافیک پایتخت تصریح کرد: قطعا این اتفاق باید انجام شود اما تاکنون با پلیس در رابطه با بازنگری طرح ترافیک صحبتی نشده است و ما نیز به صورت پراکنده مواردی را شنیده‌ایم.

موسوی‌پور با تاکید بر اینکه بازنگری طرح ترافیک خوب است گفت: حتما باید بازنگری در محدوده کاهش آلودگی هوا و طرح آلودگی انجام شود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا طرح ترافیک جدید امسال عملیاتی می‌شود، گفت: قطعا با توجه به اینکه کمیته‌ای در این خصوص با مدیریت شهری و پلیس تشکیل و طرح ترافیک بررسی شود، با توجه به این مسائل قطعا طرح ترافیک جدید و اجرای آن به امسال نخواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرایی نخواهد شد
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت