Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فجر فارس ضمن تبریک، کسب عنوان برتر برترین‌های مراکز توسط صدا و سیمای استان فارس، گفت: تفکر بسیجی و کار جهادی عامل مجموعه صدا و سیمای استان فارس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار غیاثی در این دیدار با بیان اینکه کسب عنوان برتر برترین‌های مراکز توسط صدا و سیمای استان فارس را به کارکنان این نهاد انقلابی تبریک می‌گوییم، گفت: از اینکه جمعی از جوانان انقلابی استان فارس موفقیت خود را در عرصه رسانه تکرار کردند بسیار خرسندیم و این موفقیت نتیجه " تفکر بسیجی و کار جهادی " مجموعه صدا و سیمای استان فارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه صدا و سیما نفوذ معنوی خود را در افکار عمومی خارج از کشور نیز نشان داده است، گفت: برآورد‌ها نشان می‌دهد صدا و سیمای فارس رضایت عوام و خواص را در استان کسب کرده و سلایق مختلف به اقتضای نیازشان از تولیدات رسانه ملی استفاده می‌کنند.

سردار غیاثی با اشاره به اهمیت " موضوع سیگنال رسانی به نقاط دورافتاده "، گفت: صدا و سیما با محدودیت‌ها و تحریم‌های مربوط به تجهیزات فنی مواجه است، اما در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیار خوبی در زمینه سیگنال رسانی مشاهده کرده ایم و شاهد بوده ایم صدا و سیما شور و نشاط را در مناطق محروم استان فارس احیا کرده که این‌ها همه حاصل برنامه ریزی هدفمند و نظارت مدیران این سازمان است.

او با بیان اینکه تعامل و همکاری صدا و سیمای فارس و سپاه و بسیج استان در سطح بسیار خوبی است، گفت: این دو نهاد انقلابی در برنامه‌های مختلف حامی یکدیگرند و این ارتباط معنادار و عملکرد خوب نهاد‌های انقلابی موجب نگرانی شدید دشمنان انقلاب اسلامی شده است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه آثار مثبت تلاش‌های صدا و سیما را در برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی در شیراز و استان فارس شاهد بوده ایم، گفت: تبیین زوایای مختلف مسائل استان فارس برای مردم، بصیرت افزایی و تولید برنامه‌ها در شان مردم مومن و انقلابی فارس ذیل عنوان سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) مورد توجه مدیران رسانه ملی در استان فارس قرار بگیرد.

حجت الاسلام حاجی زاده نیز در این دیدار با بیان اینکه صدا و سیما نقش موثری در مقابله با توطئه‌های فرهنگی ایفا می‌کند، گفت: ترویج روحیه انقلابی در جامعه و تولید برنامه‌های فاخر با توجه به نیاز‌های مخاطبان نوجوان و جوان همواره باید در دستورکار برنامه سازان رسانه ملی قرار داشته باشد.
انتهای پیام/م 

دیدار فرمانده سپاه فجر فارس با رئیس صدا و سیمای مرکز فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندار و اعضای تشکل‌های گردشگری شهرستان سرعین اظهار کرد: همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان اردبیل لازم و ضروری است.

وی خواستار فعال بودن تشکل‌های حوزه گردشگری در راستای معرفی ظرفیت‌ها و اقدامات تبلیغی شد و گفت: بدون معرفی ظرفیت‌ها نمی‌توانیم انتظار افزایش گردشگران ورودی به استان را داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به برخی از مشکلات حوزه گردشگری مانند فعالیت غیرقانونی جارچی‌ها در ورودی شهرها، فعالیت بدون پروانه تأسیسات گردشگری و تغییر کاربری برخی از تأسیسات اشاره کرد و ادامه داد: برای این موارد پیگیری‌های لازم در جلسه‌های متعدد در سطح استانی و ملی انجام می‌شود و انتظار داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به نتیجه مطلوب دست یابیم.

محمدی ادیب با اشاره به مشکل تخصیص تسهیلات حمایتی برای تأسیسات گردشگری استان از سوی بانک‌ها، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل به صورت مستقیم در حال رایزنی با بانک‌ها و پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه مدیریت عالی استان توجه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد، تصریح کرد: با پیگیری کوچک‌ترین موارد در این حوزه به منظور تسهیل شرایط برای سرمایه‌گذاران و فعالان، حمایت همه جانبه‌ای از صنعت گردشگری انجام می‌شود.

کد خبر 6091048

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان