Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@20:45:22 GMT

چهار طرح عمرانی در آران‌وبیدگل به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۵۵۹۰

چهار طرح عمرانی در آران‌وبیدگل به بهره‌برداری رسید

فرماندار آران‌وبیدگل روز سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌ها اظهار داشت: این چهار طرح‌ با اختصاص افزون‌بر ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارهای بنیاد مسکن، دهیاری‌ها، تسهیلات صندوق کارآفرینی امید و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به اجرا درآمد.

اسماعیل بایبوردی این طرح‌ها را شامل آسفالت و بهسازی معابر روستایی، بهسازی معابر، تسطیح و بهسازی جاده بین مزارع روستایی، شرکت تولید کرکره و راویز و اقامتگاه بوم‌گردی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طرح  آسفالت و بهسازی معابر روستایی با اعتبار ۲ میلیارد ریال، تسطیح و بهسازی جاده بین مزارع با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، شرکت تولیدی کرکره و راویز با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد ریالی و اقامتگاه بوم‌گردی با اعتبار ۱.۸ میلیارد ریال از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی امید اجرا شد.

فرماندار آران‌وبیدگل با اشاره به اشتغال بیش از ۱۰ نفر در اقامتگاه بوم‌گردی و شرکت تولید کرکره و راویز افزود: بخش کویرات رکورد بهره‌برداری از اقامتگاه‌های گردشگری در شهرستان را شکسته و می‌توان گفت، در شرایط کنونی کشور راه خود را در برای پیشرفت پیدا کرده است.

به گفته وی، ۳۰ طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و کشاورزی با اعتبار بیش از ۱۶۸ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در شهرستان آران‌وبیدگل افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

شهر ابوزیدآباد مرکز بخش ۱۵ هزار نفری کویرات در ۴۰ کیلومتری جنوب‌شرق آران‌وبیدگل قرار دارد.

شهرستان آران‌وبیدگل با جمعیت بیش از ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال استان اصفهان واقع است.

۷۴۷۲/۸۱۲۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح هفته دولت آران وبیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز _چهاردهم اردیبهشت_ در نشست با در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران، اظهار کرد: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و انتظار مردم از مسئولان هزینه کرد این اعتبارات در حوزه عمرانی و مبلمان شهری توسط شهرداری‌های استان است.

وی افزود: سال گذشته از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه گاهی مبالغ پرداخته شده صرف پرداخت حقوق کارگران شده‌است، گفت: دغدغه ما مصرف بهینه تخصیص‌های مذکور و جهت‌دهی به سمت پروژه‌های عمرانی است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود شهرداری‌های سه شهر بزرگ استان لیستی از پروژه‌های عمرانی در جهت بهبود فضای شهری ارائه دهند تا از محل آلایندگی اعتبارات پروژه‌ها اختصاص یابد.

کد خبر 750359

دیگر خبرها

  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد