Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ متعاقب سفر استاندار سیستان و بلوچستان به همراه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و معاونان ستادی به شهرستان‌های شمال استان سیستان و بلوچستان، نشست شورای اداری منطقه سیستان، به ریاست احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان، عصر دوشنبه، چهارم شهریورماه، با حضور ائمه جمعه، فرمانداران، شهرداران، شوراهای اسلامی، اعضای شوراهای تأمین، اداری، و حل اختلاف و جمعی از معتمدین و اصحاب رسانه در فرمانداری زابل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این نشست گنجی، فرماندار شهرستان زابل ضمن خیرمقدم به استاندار سیستان و بلوچستان و هیئت همراه، روز کارمند و هفته دولت را به حاضران تبریک گفت و در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر کیخا، امام جمعه زابل به بیان پاره‌ای از مسائل و مشکلات مهم شهرستان زابل پرداخت.
امام جمعه زابل ضمن قدردانی از تفکر جهادی و روحیه خدمت استاندار سیستان و بلوچستان، از تدین، ایمان، و اخلاص وی به‌عنوان نقطه امید و بال پروازی برای خدمت بیشتر و بهتر یاد کرد و گفت: بنده اهل تعامل هستم و می‌دانیم شما برای خدمت آمده‌اید و هنگامی که خدمت می‌کنید، دست شما را به گرمی می‌فشاریم. ضرورت دارد در جمع جوانان و فعالان فرهنگی و اجتماعی حاضر شوید، تا سوء‌تفاهم‌ها برطرف شود و محلی برای سوء‌استفاده افراد مریض ایجاد نشود.
سپس جمعی از ائمه جمعه، فرمانداران و مسئولان محلی مطالبی درباره وضعیت نگران‌کننده منطقه سیستان ارائه کردند.
احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان در این نشست طی سخنانی با اشاره به خدمات ارائه شده در حوزه‌های مختلف به غیورمردان سیستانی و مرزداران بی‌ادعای تنگه احد در مرزهای شرقی ایران اسلامی، تصریح کرد: خدمات ارائه شده در منطقه سیستان علی‌رغم گستردگی و تنوع، در شأن و جایگاه و عظمت جمهوری اسلامی ایران نیست.
وی خطاب به مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و معاونان ستادی همراه، گفت: ما به عنوان مدیران و مسئولان باید پاسخ‌گوی مطالبات و مشکلات مطرح شده باشیم؛ باید موانع را کنار زده و در راه ساختن این منطقه بکوشیم. ما قبل از آنکه به فلان دسته و گروه و حزب علاقه‌مند باشیم، سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.
استاندار سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید به استقبال از انتقادات و پیشنهادات سازنده و تفاوت آن با تخریب و تهمت و جوسازی‌های مغرضانه، اظهار کرد: انتقاد هدیه الهی برای ادامه راه و خدمت بهتر به مردم است.
اعلام موجودیت تشکل‌های «محفل انس» متشکل از اندیشه‌های سیستانی از سوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین کیخا، «انجمن هاسب» متشکل از تمامی مدیران و مسئولان سیستانی شاغل و بازنشسته در مسئولیت‌های مختلف تحت عنوان «انجمن همدلان سیستانی و بلوچستانی» از سوی استاندار سیستان و بلوچستان از جمله موارد این نشست بود.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: نشست اداری سیستان و بلوچستان انتقاد سازنده خدمت به مردم پاسخگوی مطالبات مردم ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان