Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان البرز از فریب مردم توسط برخی از فروشگاه های زنجیره ای در البرز خبر داد. ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

علی اکبر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: واحد گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان البرز 10 شعبه از دو فروشگاه زنجیره‌ای استان را در قالب اکیپ‌های مشخصی مورد بازرسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خارج از انتظار در این شعبات فروشگاه‌های مشاهده شد که متاسفانه در قالب تخفیف‌هایی محیطی سعی در فریب مردم را داشته و عملکرد آنها جای تعمل دارد .

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه علی‌رغم درج قیمت بر روی کالا، بسیار پایین تر از قیمت نصب شده در رویت مردم بود بدین شکل که با درج قیمت بسیار بالاتر از نرخ درج شده روی کالا و اعمال تخفیفات باز هم قیمت با لحاظ تخفیف بالاتر از قیمت درج شده بروی کالا بود مختاری با بیان اینکه در شعبات این فروشگاه ها علی رغم اعمال تخفیف و درج آن به صورت اتیکت قیمت در زیر غرفه محل فروش کالا در زمان صدور صورت حساب درج شده برای مشتری بسیار بالاتر از نرخ به روئیت رسیده مشتری بوده است،گفت: ضوابط بهداشت محیط در برخی از فروشگاه نیز که با تبلیقات وسیع مردم را به فروشگاه میکشانند ناپسند بوده است.

وی ادامه داد: از 10 فروشگاه بازرسی شده 10 پرونده تخلف در قالب‌های متخلف از جمله به دلایل گرانفروشی، تقلب در کسب‌، عدم رعایت نظامات صنفی ،عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشکیل شد، ضمنا به جهت فریب افکار عمومی که بعضا برخی فروشگاهها تا 45 درصد تخفیف در 400 قلم کالا را مطرح می نمودنددکه این موضوع واقعیت نداشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه در این فروشگاه‌ها تعداد اقلام مورد تخفیف حتی به ده قلم نمی رسید،گفت: از طرف اداره کل تعزیرات پرونده این تخلفات به دادسرای عمومی و انقلاب کرج طی منعکس شد.

انتهای پیام/ش

R1377/P/S6,50/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، علی رحیمی‌آذر گفت: بر اساس گزارش ماموران نیروی انتظامی مبنی بر کشف و ضبط ۵۰۰ بوکس سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال از یک اتوبوس بین شهری، پرونده‌ای در این خصوص در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل تشکیل شد.
وی افزود: با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع، اتهام انتسابی محرز و فرد متخلف علاوه بر ضبط کالا به پرداخت چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
رحیمی آذر افزود: تمامی واحد‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.
وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و ادامه داد: برخورد با قاچاقچیان، فرصت‌طلبان، سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اضافه کرد: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • زنجیره تولید دارو در البرز باید توسعه یابد
  • تخفیف نفت ایران چقدر است؟
  • تقلب در تعمیر کولر
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد