Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه حیاتی بارسلونا و پاری سن ژرمن بر سر نیمار بدون توافق به پایان رسید اما همچنان این خوش‌بینی در اردوگاه تیم اسپانیایی دیده می شود که می توانند تا قبل از دوم سپتامبر، نیمار را به تیم بازگردانند.

طرفداری- جلسه مهم سران پاری سن ژرمن و بارسلونا بر سر نیمار، امروز در ساختمان باشگاه فرانسوی برگزار شد. در این جلسه که به جز لئوناردو، ناصر الخلیفی هم حضور داشت؛ پیشنهاد پایانی بارسلونا ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فرانسه گفته می شود پیشنهاد پایانی بارسلونا برای نیمار دیگر انتقال قرضی یا معاوضه بازیکن نبوده و تیم اسپانیایی ۱۷۰ میلیون یورو نقد پیشنهاد شده که می تواند در دو سال پرداخت شود. پاری سن ژرمن این پیشنهاد را قبول نکرده اما از نقدی بودن پیشنهاد بارسا، راضی است و به نظر می رسد اگر بارسلونا کمی روی این پیشنهاد کار کند، پاری سن ژرمن در نهایت بله را بگوید. به گفته جرارد رومرو، چیزی که قطعی به نظر می رسد این است که در صورت پرداخت نقدی، پاری سن ژرمن دیگر خواهان ۲۲۰ میلیون یوروی درخواستیِ قبلی نیست و حاضر است مبلغ را پایین بیاورد.

نماینده های بارسلونا، ساختمان پاری سن ژرمن را ساعتی قبل ترک کردند اما درهای مذاکرات بسته نشد. سیگنال های مثبتی از طرف تیم فرانسوی به بارسلونا داده شده و حالا آنها خوش‌بین هستند تا هفته دیگر که فرصت نقل و انتقالات به پایان می رسد، نیمار را به اسپانیا بازگردانند. در صورتی که بارسلونا به صورت نقدی نیمار را خریداری کند، مشخص نیست در چند روز باقی‌مانده، چگونه می تواند برخی بازیکنان را به تیم های دیگر بفرستد.

نیمار از امروز فشارهایش را بر روی مسئولان پاری سن ژرمن بیشتر کرده و می خواهد تیم را به مقصد بارسلونا ترک کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سایت یوفا اقدام به معرفی سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 کرده که نونو مندس از پاری سن ژرمن با سرعت 37.2 کیلومتر بر ساعت در جایگاه نخست قرار گرفته است. کریم آدیمی از دورتموند با 36.3 و کیلیان ام باپه هم با سرعت 36.1 کیلومتر بر ساعت به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. حضور سه بازیکن سریع این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند که هر دوی این دو تیم در حال برگزاری دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند، می‌تواند نشان از یک بازی سریع را در این دور از مسابقات بدهد. در ادامه نگاهی به 10 بازیکن سریع این فصل از مسابقات چمپیونز لیگ می‌اندازیم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901935

دیگر خبرها

  • عکس| سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)
  • گل نیکلاس فولکروگ به پاری سن ژرمن (دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن)
  • سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)