Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ضمن خوش امد گویی به  محمدی گفت همه ما تلاش میکنیم تا تیم ذوب آهن بهترین نتایج را در مسابقات پیش رو رقم بزند.

 جواد محمدی مدیرعامل باشگاه نیز در ادامه ضمن تشکر از منصوریان و کادرفنی و بازیکنان تیم ذوب آهن گفت : رفاقت و صمیمیت و تلاش و برنامه ریزی منجر به پیروزی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته ای که در تیم فوتبال ذوب آهن وجود دارد از فرصتی که بوجود امده برای اقتدار پرچم شرکت سهامی ذوب آهن و جایگاه تیم  ذوب آهن نهایت استفاده را بکنید و همه تلاشتان را بکار بگیرید. از وقتی  باشگاه ذوب آهن تشکیل شده خیلی از ما نبودیم و خیلی از پیشکسوتان بوده اند و برای سربلندی ان تلاش کرده اند.

هر کسی وظیفه ای دارد که یک خدمتی بکند انشالله همه  در آینده به تلاش و کارخودتان افتخار بکنید

با لطف و یاری خداوند متعال ادامه لیگ را با تلاش و برنامه ریزی باموفقیت و سربلندی طی کنید

بازی اول ملاک  شناخت تیم نیست، من به همه کادرفنی و بازیکنان تیم اعتقاد قلبی دارم. هیات مدیره و مدیرعامل کارخانه همبه همه شما اعتقاد راسخ دارند.

در بازیهای آسیایی خیلی جاها پرفروع بودید وگاهی اشکالاتی هم دیده شد امابازیهای آسیایی تمام شده و باید آن را فراموش کنید تمرکز روی ادامه کار تیم با مباحث فنی درلیگ برترباشد.

ما هم در  بخش مدیریت تمام تلاشمان را میکنم انشالله پرفروع و درخشان باشید. امیدوارم  در بازی پیش رو هم موفق باشید و جایگاهتان روز به روز درخشنده تر بشود.  

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ذوب آهن محمدی مدیرعامل ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۹۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه

مدیر حج و زیارت استان اردبیل گفت: تلاش شده سفر حجاج به صورت مستقیم از فرودگاه اردبیل به سمت مدینه و بازگشت آن نیز از جده انجام شود تا حجاج بدون دغدغه و نگرانی  بتوانند سفر معنوی خود را در ماه آینده انجام دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ابراهیم احدی عصر شنبه در همایش متمرکز آموزشی، توجیهی زائران استان اردبیل در مصلای اردبیل، اظهار داشت: امسال 855 نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع مشرف می‌شوند تا اعمال حج خود را در مدت یک ماه انجام دهند.

وی تصریح کرد: اعزام حجاج در قالب هفت کاروان در روزهای 12 و 13 خردادماه و از طریق فرودگاه اردبیل انجام خواهد شد تا حجاج سرزمین وحی بتوانند با عزیمت به شهر مدینه اعمال حج خود را آغاز کنند.

مدیر حج و زیارت استان اردبیل گفت: زمان بازگشت حجاج استان اردبیل نیز در تاریخ 15 و 16 تیرماه از جده به سمت فرودگاه اردبیل خواهد بود تا حجاج استان اردبیل بتوانند بازگشت موفقیت‌آمیزی را داشته باشند.

احدی افزود: امسال دارندگان فیش حج تمتع ثبت‌نامی در سال‌های 85 و 86 فرصت اعزام به حج تمتع را پیدا کردند که مراحل پیش ثبت‌نام و ثبت‌نام قطعی آنها تا اسفندماه انجام شده و مراحل بعدی نیز در هفته‌های گذشته به انجام رسیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هم به صورت شهرستانی و هم به صورت متمرکز استانی ما برنامه‌های آموزشی و توجیهی را برای حجاج بیت‌الله‌الحرام برگزار کردیم تا بیش از گذشته با آیین، مناسک و آداب حج آشنایی پیدا کنند.

مدیر حج و زیارت استان اردبیل اضافه کرد: با همراهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در حج و زیارت استان برنامه‌های متنوعی در این همایش تدارک دیده شده بود که سعی کردیم به صورت عملیاتی با حضور حجاج این برنامه‌ها را برگزار کنیم که از جمله آن اقامه نماز، عمل سعی بین صفا و مروه و همچنین طواف خانه خدا بوده که به صورت نمادین در مصلای اردبیل برگزار شد.

احدی بیان کرد: امیدواریم حجاج با آشنایی بیشتر با این آداب و مناسکی که باید انجام دهند و همچنین توجه به برخی مسائل یاد شده در کلاس‌های توجیهی، بتوانند سفر معنوی و ارزشمندی را داشته باشند.

مدیر حج و زیارت استان اردبیل یادآور شد: تلاش شده تا سفر حجاج به صورت مستقیم از فرودگاه اردبیل به سمت مدینه و بازگشت آن نیز از جده انجام شود تا حجاج بدون دغدغه و نگرانی  بتوانند سفر معنوی خود را در ماه آینده انجام دهند.

انتهای پیام/131

 

دیگر خبرها

  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • استوری مشترک بازیکنان سپاهان؛ اصفهانِ مظلوم! + عکس
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان