Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@18:22:39 GMT

حجت الاسلام رحمانی رئیس ستاد نماز جمعه همدان شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۹۴۳۹

حجت الاسلام رحمانی رئیس ستاد نماز جمعه همدان شد

حجت الاسلام جعفر رحمانی، به عنوان رئیس جدید ستاد نماز جمعه همدان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان به نقل از روابط عمومی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان،  آیت الله «حبیب الله شعبانی » با حضور در ستاد برگزاری نمازجمعه همدان با اشاره به روز خانواده و تبریک روز مباهله ی، گفت: بنا به فرمایش امام خمینی (ره) نماز جمعه را باید یکی از برکات و دستاوردهای بزرگ نظام اسلامی دانست و مردم را با ثمرات آن آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

 

 امام جمعه همدان افزود: در طول 40 سال گذشته نماز جمعه در سراسر کشور همواره محور وحدت و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و جایگاهی برای افزایش بصیرت اقشار مختلف مردم بوده و هست و این مسئولیت اداره این نهاد را سخت تر می کند.

 

امام جمعه همدان، حضور مردم استان همدان در نماز های جمعه سطح استان را قابل قبول دانست و اظهار داشت: این که به این حد راضی شویم کار اشتباهی است و لذا باید با برنامه‌ریزی مناسب و انجام کارهای تبلیغی و تبیینی در سطح جامعه زمینه حضور بیشتر مردم را فراهم کنیم و شاهد حضور جمعیت بیشتری خصوصا قشر جوانان در نماز جمعه باشیم.

 

وی با قدردانی از خدمات شش ساله حجت الاسلام اسماعیلی مسئول سابق ستاد نماز جمعه همدان، اظهار کرد: لازم است از خدمات و کارهای ارزشمندی که در طی این سال ها در ستاد انجام شده است تقدیر کنیم و  قدردان تلاش و خدمات حجت الاسلام اسماعیلی و دیگر اعضای ستاد باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان با معرفی حجت الاسلام جعفر رحمانی، به عنوان رئیس جدید ستاد نماز جمعه همدان، تاکید کرد: سوابق و شناختی که از ایشان داریم، ایشان را فردی توانمند برای اداره ستاد نماز جمعه می دانیم و امیدوارم با همکاری سایر اعضای ستاد شاهد رشد چشمگیر و پرشور حضور مردم در نماز جمعه همدان و پویایی هر چه بیشتر ستاد باشیم

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته دولت خبرگزاری شبستان روزنامه ماه محرم روز جهانی مسجد شیراز حکم انتصاب استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام محمد صادق صائبی امام جمعه بخش کرون و شهر عسگران در نماز جمعه این هفته با بیان اینکه وظیفه همگانی است از اقدام نیروی انتظامی در زمینه حجاب حمایت کنیم، گفت: مردم بخش کرون در همه عرصه‌های انقلاب فعال و حضور حداکثری در انتخابات داشته اند و نیاز است مسئولان دولتی و دستگاه‌های خدمات رسان تعهدات خود را نسبت به این مردم انجام دهند.
امام جمعه بخش تیران و شهر عسگران به اجرای طرح آبرسانی ۴۱ روستا به منظور تامین آب آشامیدنی روستا‌های بخش کرون که بیش از ۲۰ سال از آغاز آن می‌گذرد اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود تصفیه خانه آب در بخش کرون متاسفانه همچنان بیش از ۱۰ روستای این بخش از آب نیترات استفاده می‌کنند و نیاز است مسوولان برای رفع این معضل چاره اندیشی کنند.
امام جمعه عسگران همچنین از وضعیت نامناسب و ترافیک محور‌های مواصلاتی در بخش کرون گلایه کرد و افزود: مردم روستا‌ها در حاشیه این محور‌ها به خصوص محور تیران به چادگان دچار مشکلات و حوادث زیادی هستند و باید تا جان کسی به خطر نیفتاده است اقدامی شود.
حجت الاسلام صائبی همچنین بر پیگیری موضوع اجرای طرح فاضلاب شهر عسگران و رسیدگی به وضعیت اتباع افغانستانی نیز تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • کارفرمایان به کارگران به دید سرمایه‌های انسانی نگاه کنند
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول