Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا؛ با حکم «رضا رحمانی»، وزیر صمت، «فرشاد مقیمی»، معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو منصوب شد. او تحصیلکرده رشته مدیریت اجرایی در دانشگاه علم و صنعت ایران است.

از سوابق اجرایی فرشاد مقیمی می‌توان به عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مدیر برنامه ریزی راهبردی و بودجه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، رئیس انجمن بهره وری ایران، معاون سازماندهی و امور پشتیبانی دبیرخانه کمیته پیشبرد بهره وری وزارت و راه و ترابری و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عبدالله رضیان»، نماینده مردم قائمشهر و عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، در خصوص انتخاب فرشاد مقیمی به عنوان مدیرعامل ایران خودرو گفت: مقیمی انسان سالمی است که من او را قبول دارم. شرکت‌های ایران خودرو و سایپا حساسیت‌های بالایی دارند و همه نگاه‌ها در این مدت به این دو شرکت معطوف شد. رحمانی اگر به دنبال این بود که گزینه‌ای را پیدا کند که قابل اعتماد و سالم باشد و همچنین بتواند شرایط را کنترل کند، بدون شک او گزینه بدی را انتخاب نکرده است.

وی ادامه داد: هر مدیر باید چند کارآمدی داشته باشد برای مثال سالم بوده و تخصص لازم را داشته و جوان هم باشد.

رضیان افزود: در ایران خودرو احساس می‌کنم از آنجایی که حساسیت بسیار بالاست، وزیر معاون خود را گذاشته تا بتواند این شرایط خاصی که به وجود آمده را مدیریت کند. من از نظر توانمندی شخصی، وضعیت مقیمی را مثبت ارزیابی می کنم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران خودرو فرشاد مقیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل‌کل دیدنی نیما شعبان‌نژاد و نعیمه نظام‌دوست؛ بشین خانم محترم! (فیلم)

            منبع : خبرآنلاین ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید (فیلم) نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم) مهران مدیری ، نعمیه نظام‌ دوست را حسابی شوکه کرد (فیلم)

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • هشدار فرشاد مومنی به روسای قوا : تا کار به فاجعه نکشیده رویه‌ها را تغییر دهید
  • همکاری‌ چین در زمینه‌های اقتصادی تجاری با افغانستان
  • از سرمایه گذاری پکن در افغانستان حمایت می کنیم
  • رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در فیلم «دایره زنگی» (فیلم)
  • کل‌کل دیدنی نیما شعبان‌نژاد و نعیمه نظام‌دوست؛ بشین خانم محترم! (فیلم)
  • مقیمی: مأموریت تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز به دانشگاه تهران واگذار شد
  • بازخورد مثبت و اعتماد دانش آموزانم مایه آرامش من است
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • آغاز احیای رشته چادر شب‌بافی در چهارمحال و بختیاری