Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@11:57:58 GMT

اتمام بخش تعمیرات واحدهای سیل زده گلستان

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۰۲۲۹

اتمام بخش تعمیرات واحدهای سیل زده گلستان

حق شناس با اشاره به اینکه بخش تعمیرات واحدهای سیل زده گلستان که ۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد بود به اتمام رسیده است، گفت: ۳ هزار واحدی هم که اضافه شده به زودی تا پایان شهریور کار تعمیرشان تمام می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «هادی حق شناس» شب گذشته (سه شنبه 5 شهریور) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما درباره آخرین اقدامات انجام شده برای بازسازی مناطق سیل زده کشور با اشاره به اقدامات انجام شده برای بازسازی مناطق سیل زده استان گلستان گفت: بخش تعمیرات واحدها که 10 هزار و 300 واحد بود به اتمام رسیده و 3 هزار واحدی هم که اضافه شده به زودی تا پایان شهریور کار تعمیرشان تمام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 استاندار گلستان با بیان اینکه از 7300 واحد احداثی هم 4330 واحدش پی کنی شده که حداکثر تا پایان آذر کار ساخت آنها تمام  می شود، گفت: 1360 واحد باقی مانده هم به بانک ها معرفی شدند که حداکثر تا هفته آینده تسهیلات آنها پرداخت و کار ساخت آنها هم آغاز می شود.
 

حق شناس درباره 1610 واحد مسکونی که در حریم رودخانه اند یا مشکل میراث فرهنگی دارند نیز گفت: 72 واحد میراث فرهنگی اند که از این تعداد 26 واحد بناست تعمیر شوند و در اختیار صاحبانشان باشد اما به جای آن 26 قطعه زمین برای سکونت داده می شود و برای مابقی هم زمین فراهم شده که به زودی جابجایی و ساخت آنها هم شروع می شود.
 

استاندار گلستان درباره مشکلات موجود در استان نیز گفت: روستاهایی که آب ندارند تعداشان کم است و آنهایی هستند که یا در مرزند یا دور از دسترس و بعد مسافت دارند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت خبرگزاری شبستان مسجد روز جهانی مسجد استان بوشهر قم ماه محرم کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد خسارت سیل حق شناس سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا شهاب زاده عصر شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگر، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی دولت فعال نمودن حوزه تولید است که با توجه به شعار امسال با مشارکت مردم عزیز نیز همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت در راستای تحقق شعار سال این است که با کمک مردم بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی راکد را حل کرده و همچنین واحدهای جدید را هم با توجه به پتانسیل بالایی که شهرستان آستارا دارد راه اندازی کنیم.

فرماندار آستارا با بیان اینکه ۱۱۶۷ واحد کارگری در شهرستان آستارا در حال فعالیت هستند افزود: ۷۰۵۲ نفر نفر بیمه شده اجباری در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به وجود ۴۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان گفت: تعداد ۱۰ واحد از این واحدها غیر فعال شده بودند که در دولت سیزدهم ۸ واحد وارد چرخه تولید شدند و ۲ واحد نیز در حال احداث است که با فعال این واحدهای تولیدی ۳۰ کارگر مشغول به کار شده‌اند.

گفتنی است؛ فرماندار آستارا با حضور در برخی از واحدهای تولیدی شهرستان از تعدادی از کارگران زحمتکش با تقدیم لوح تقدیر تجلیل نمودند.

کد خبر 6090362

دیگر خبرها

  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان