Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴   روی تلفن همراه به او رقمی را نشان دادم که با همراه بانک ارسال شده بود و بعد هم روی قبض شماره پرونده ۲۷۸۳۶۸۷ به او اثبات کردم که قبض پرداختی کنونی مربوط به ۳۰ر۴ر۹۸ است و تاریخ آخرین پرداخت که روی همین برگه نوشته شده ۲۲ر۴ر۹۸ است، لذا ممکن نیست تأخیر کرده باشم. باری، در ذیل هم یک برگه صورتی به قبض مذکور متصل شده که علاوه بر ۷۹۵۰۰ تومان، باید ۱۷ هزار و چهارصد تومان جریمه هم بپردازیم، صرفاً از طریق بانک صادرات.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مأمور مربوطه اعتراف کرد که به ما گفته‌اند باید فشار بیاورید تا مردم زودتر قبوض حقابه و مصارف برق و ... را بپردازند. اما آیا برای هفتاد، هشتاد هزار تومان، باید برق خانواری را قطع کرد؟ این چه رفتاری است و آیا خانواده کهنسال همسایه ما که واقعاً تن پیر و نحیف آن‌ها لرزان شده بود باید به چه کسی و کدام مرجع شکایت کنند؟ چرا قبوض تلفن همراه و مخابرات تا این حد گران شده، چرا مردم باید برای برق و آب، بهای ناعادلانه بپردازند؟ چرا قبوض تلفنی همراه بانک‌ها به عنوان رسید پرداخت عمدتاً واصل و ثبت نمی‌شوند؟ آیا می‌توان برای پنجاه شصت هزار تومان دائماً به دادگستری و اداره برق و روابط عمومی‌ها و ... و ... شکایت برد؟ چند بار و تا چه زمان باید تحمل کنیم؟

روی سخنم با وزیر نیروست، با وزیر ارتباطات است و با برخی دیگر از مراکز دولتی و شهری که فکر می‌کنند می‌توانند کم و کسری‌های عظیم در بودجه و خزانه را با افزایش هزینه مردم عادی و تحمیل فقر به خانوار‌های ایرانی جبران کنند. از جریمه‌های غریب و بدون مدرک و سند، و ایضاً بدون اطلاع صاحبان خودرو تا همین قبوض و دریافت‌ها که هیچ توجیهی جز سوء استفاده از استیصال و رنج و نیاز‌های ملت شکیبا و شریف ایران ندارد.

منبع: روزنامه اطلاعات خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قطع کردن برق پرداخت قبض برق برق خانوار وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم‌بارشی‌های کشور جبران شد؟!

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: با بارش‌هایی که از فروردین تا نیمه اردیبهشت صورت گرفته، نیمی از کم‌بارشی‌های کشور جبران شده است.

به گزارش تسنیم، صادق ضیائیان افزود: سامانه بارشی که هفته گذشته وارد کشور شد، فعالیت خود را از روز چهارشنبه آغاز کرد که تا همین امروز -جمعه- نیز ادامه دارد و به این واسطه بارش‌های مناسبی رخ داده است.

وی یادآور شد: از فردا -شنبه- شمال‌غرب، شمال‌شرق و نوار شمالی بارش باران خواهند داشت و سامانه بارشی بعدی روز دوشنبه به کشور نفوذ می‌کند و ابتدا شمال‌شرق کشور را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تاکید کرد: از ابتدای بهار ۱۴۰۳ تا نیمه اردیبهشت بارش‌های خوبی را شاهد بودیم که انتظار داریم بخش زیادی از کم بارشی‌های گذشته جبران شود؛ البته جبران کامل کم‌بارشی که شاهد آن بودیم یک مقداری سخت است، اما بخشی از کم بارشی‌هایی که در کشور وجود داشت رفع شده است.

ضیائیان با تاکید بر اینکه پراکندگی بارش‌ها در کشور یکسان نیست، یادآور شد: بارش‌ها در کشور یکسان نیست. به طور مثال در سامانه بارشی قبلی بارش‌ها در استان سیستان و بلوچستان بیشتر از هر نطقه دیگری در کشور بود که حتی به سیل منجر شد؛ در حالیکه برخی استان‌های کشور مانند تهران و نواحی نوار شمالی کمتر از نواحی جنوبی بارش باران داشتند.

وی ادامه داد: به همین دلیل احتمال دارد برخی نقاط کشور با کم‌آبی مواج شوند و برخی دیگر چنین مشکلی نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • کم‌بارشی‌های کشور جبران شد؟!
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • بارش باران کم سابقه در اهوا/ شهروندان صبور باشند به زودی شهر به حالت عادی باز می‌گردد
  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • قدرت چانه‌زنی؛ عامل اصلی تخصیص بودجه
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • در مجلس آینده تضارب آرا وجود خواهد داشت
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی‌ها بر دوش مردم است
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی ها بر دوش مردم عادی است
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403