Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@22:04:02 GMT

قاتل امام جمعه کازرون اعدام شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۰۸۲۶

قاتل امام جمعه کازرون اعدام شد

ساعت24 - حکم قصاص قاتل امام جمعه شهرستان کازرون طبق رأی صادره در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس صبح امروز در شهرستان کازرون و در ملاءعام اجرا شد.

حکم قصاص قاتل امام جمعه شهرستان کازرون طبق رأی صادره در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس صبح امروز در شهرستان کازرون و در ملاءعام اجرا شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با تأیید اجرای حکم قصاص عامل شهادت شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه فقید شهرستان کازرون گفت: حکم قصاص نفس حمید رضا درخشنده که در شب بیست و سوم ماه رمضان اقدام به شهادت امام جمعه کازرون در حین بازگشت از مراسم احیاء شب قدر کرده بود پس از طی کلیه مراحل قانونی در محل وقوع جرم به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام خرسند (امام جمعه فقید کازرون)

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه قاتل پس از دستگیری در چندین مرحله و در حضور مقام قضایی به جرم ارتکابی با طراحی قبلی اعتراف کرده بود، گفت: تلاش گردید با توجه به حساسیت موضوع و جریحه دار شدن احساسات عمومی رسیدگی به این پرونده در سریع‌ترین زمان ممکن صورت پذیرد.

حمیدرضا درخشنده (قاتل امام جمعه کازرون)

وی افزود: دستگاه قضایی استان فارس با رسیدگی سریع به این پرونده ثابت کرد عزم و اراده جدی در راستای اجرای عدالت و احکام اسلامی بر اساس قانون و رسیدگی به پرونده‌های مهم در اسرع وقت و اجرای دقیق قانون در خصوص مرتکبان جرائم مهم در کوتاه‌ترین زمان دارد.

گفتنی است پس از اجرای این حکم عموم مردم حاضر در صحنه از قاطعیت و سرعت عمل دستگاه قضایی در مجازات این قاتل با سر دادن شعار تشکر کردند

منبع:میزان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اعدام قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان

نجف علی بارانی  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا