Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه فراکسیون جوانان گفت: ذره ای عدم موفقیت در قانون منع به کارگیری بازنشستگان نمی بینم و ذره ای شائبه کار اشتباه نسبت به پیشنهادی که در خصوص این طرح ارائه دادم و حمایتی که همکاران به دنبال آن داشتند، ندارم.

زهرا سعیدی مبارکه نایب رئیس فراکسیون جوانان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در خصوص جلسات فراکسیون متبوعش با مدیران جوان تازه منصوب شده در سازمان ها پس از اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، اظهار داشت: فراکسیون جوانان طی جلساتی که با این افراد داشته، ارتباطات صمیمی برقرار کرده است تا بتواند عملکرد آنها را به صورت دقیق رصد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برگزاری مستمر این جلسات از جمله مطالبات فراکسیون جوانان مجلس است، افزود: معتقدم باید فرصت های مدیریتی در قالب کتاب چاپ شود تا مدیران جوان در هنگام برخورد با نقاط ضعف و تهدید بتوانند از این نقشه راه در ادامه مسیر استفاده کنند.
نماینده مردم مبارکه با بیان اینکه ذره ای عدم موفقیت دراین طرح نمی بینم، تصریح کرد: برخی مسائل در حین اجرای این طرح مبنی براینکه با برکناری نخبگان و افراد بازنشسته تجربه ها و فرصت های خوب از دست داده می شود، مطرح می شد که به نظرم اگر دل کسی خیلی برای این فرصت ها می سوزد بهتر است یک مجمع تحت عنوان مجمع نخبگان راه اندازی کند و از تمامی بازنشستگان و نخبگان کشور برای استفاده از تجربیات آنها دعوت کند.
سعیدی ادامه داد: قطعا فردی که 30 سال مدیریت کرده است می تواند مدیریت اقتصادی زندگی خود را به نحوی بگذارند که نیاز مالی نداشته باشد .
وی با بیان اینکه بنده ذره ای شائبه کار اشتباه نسبت به پیشنهادی که در خصوص این طرح ارائه دادم و حمایتی که همکاران به دنبال آن داشتند، ندارم، خاطرنشان کرد: تنها چیزی که باید به آن توجه کرد این است که مدیران جوان جایگزین باید براساس شایسته سالاری به کار گرفته شوند و سیستم آن فرد را بپذیرد و هر فردی که در پست مدیریتی قرار می گیرد باید نسبت به سوال آن سیستم مبنی براینکه از کجا آمده است پاسخ قانع کننده ای داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قانون منع به کارگیری بازنشستگان فراکسیون جوانان مجلس مدیران جوان مدیران بازنشسته پست مدیریتی نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر چهارشنبه در نشست شورای جوانی و جمعیت استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به پیش نیازهای جوانی جمعیت و همچنین ازدواج جوانان، تاکید کرد: تحقق جوانی جمعیت پشتوانه‌های قانونی است که نمایندگان مجلس باید به آن دقت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در کنار این موضوع نیازمند فرهنگ‌سازی در بین جوانان هستیم، افزود: دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی و آموزش عالی و … می‌بایست در این زمینه برنامه‌های عملیاتی ویژه ای را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تحقق جوانی جمعیت و اهمیت ازدواج نیازمند تبیین است، تاکید کرد: تبیین اهمیت جایگاه ازدواج و فرزندآوری به ویژه برای نسل جوان اهمیت بسزایی دارد.

مطیعی با اشاره به وضعیت موجود در جامعه بیان کرد: غفلت در نگاه برخی جوانان نسبت به اصل خانواده مشهود است در حالی که می‌توان با تبیین اهمیت و اساس خانواده برای نسل جوان، این تفکر را تغییر داد.

وی افزود: تبیین اساس و اهمیت خانواده در ترغیب به ازدواج و فرزندآوری بسیار تأثیر دارد لذا انتظار می‌رود که مسئولان فرهنگی در این زمینه بیشتر فعالیت داشته باشند.

کد خبر 6087843

دیگر خبرها

  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد